11 Reacties
2 maanden geleden
Ik weet niet wat je budget is, maar ik denk dat je overal toch uitkomt op een gemiddelde prijs tussen de 2,50 en 3 euro per kaartje.
Ik bestel ze zelf op Kaartje2go
Met 40 kaarten kom ik uit op 2,39 per kaart, zonder postzegel.
Wat je eventueel ook kunt doen is gewoon een foto van je kaartje op FB te zetten en alleen de meest belangrijke mensen in je omgeving echt een kaartje sturen 🤷♀️
Is misschien minder leuk, maar het bespaart wel in de kosten.
één maand geleden
Wij hadden ook eerst via een site en toen kwamen we op 350 euro uit. 80/100 kaartjes (grote fam) dus dat vertikte ik. Uiteindelijk via via bekende iemand gevonden die bij een drukker zelf kan bestellen. Nu het kaartje zelf ontworpen en het drukken bij de drukkerij kost ons nu 65 euro voor 100 kaartjes. Misschien eens rondvragen in je omgeving?
één maand geleden
Als je handig bent met Canva kan je bvb zelf een kaartje maken en bestellen op drukland of drukzo.
Tip voor deze sites: kijk eens rond welke papiersoort je wenst. Wij hadden bvb een papiersoort zien staan bij “geboortekaartjes” wat ons heel mooi leek. Maar, als ik verder snuisterde op deze sites zag ik dezelfde papiersoort, zelfde dikte en zelfde afmeting voor 15 cent/kaart goedkoper staan onder “postkaarten”.
Het moment dat je geboorte of huwelijk voor iets zet, schiet de prijs de lucht in 😅
Wel nadeel: hier kan je geen gratis drukproeven bestellen
één maand geleden
Wij hebben zelf ontworpen & laten ze drukken bij een drukkerij :) Scheelt zóveel met een website die echt alleen geboortekaartjes doen 😄
één maand geleden
Ik vind ze ook duur!
Heb online gekeken en vindt zelf kaartje2go het goedkoopste wat ik kon vinden.
Wij gaan het zeker niet naar iedereen sturen , alleen mensen die dichtbij staan en naaste fam. 20 kaartjes €40 , daar gaat nog 10% af met de korting die kaartje 2 go heeft . En dan komt er wel verzending overheen.
Tipje, je kan bij kaartje2go ook gratis geboortekaartjes ‘winnen’ als je op je uitgerekende datum bevalt. Kijk hun site hiervoor 🥰