16 Reacties

2 maanden geleden

Hier is al een heel topic vol over geschreven vol met foto's en links! Je kunt even zoeken in de topics!

2 maanden geleden

Wij hebben het geboortepakje voor ons zoontje al binnen (we hebben wel een ander mutsje) 馃グ

2 maanden geleden

Ons neutrale geboorte pakje馃グ馃グ (geslacht is nog onbekend)

2 maanden geleden

Dit wordt ons geboortepakje

2 maanden geleden

Reactie op AHV2002

Wij hebben het geboortepakje voor ons zoontje al binnen (we hebben wel een ...
Is dit een lekker warm stofje? En gaan de knoopjes soepel open? Wij twijfelen namelijk ook al een tijdje om deze te kopen als geboorte pakje, vind hem zo schattig 馃グ

2 maanden geleden

Ons pakje incl. Vestje voor naar huis 鉂わ笍

2 maanden geleden

Deze hebben we in maat 50 en omgekeerd in 56 meegenomen dus dan blauw broekje en beige truitje..

2 maanden geleden

馃

2 maanden geleden

Reactie op AHV2002

Wij hebben het geboortepakje voor ons zoontje al binnen (we hebben wel een ...
Ik heb deze ook besteld馃槏 Welk mutsje hebben jullie erbij? Ik zoek ook nog een mutsje in die kleur, maar zonder pompon er op 鈽猴笍

2 maanden geleden

Reactie op Momtobe馃

Ik heb deze ook besteld馃槏 Welk mutsje hebben jullie erbij? Ik zoek ook nog ...
Wij zijn ook nog opzoek naar het mutsje (ook zonder pompon). Het lijkt me ook leuk om een mutsje in ongeveer dezelfde kleur te laten maken met zijn naam erop. Mocht jij iets tegen komen dan hoor ik het graag 馃槉

2 maanden geleden

Reactie op AHV2002

Wij zijn ook nog opzoek naar het mutsje (ook zonder pompon). Het lijkt me o ...
Jaaa zal ik zeker doen! Met naam lijkt mij ook heel leuk, alleen durf ik t eigenlijk weer niet via internet te bestellen omdat ik dan niet weet of de kleur overeen komt 馃檲

2 maanden geleden

Reactie op Momyobe

馃
Wat leuk! Waar heb je deze vandaan?

2 maanden geleden

Reactie op lindasnovember

Wat leuk! Waar heb je deze vandaan?
Zelf gemaakt 馃槆 Mocht je interesse hebben dan mag je me een vriendschapsverzoek sturen, dan kan ik je meer informatie geven.

2 maanden geleden

Dit wordt de geboorte pakje van mijn zoontje 鈽猴笍馃挋

茅茅n maand geleden

Reactie op Momyobe

馃
Die is leuk!! Welk merk is dit?:)

茅茅n maand geleden

Reactie op Karlijnnn93

Die is leuk!! Welk merk is dit?:)
Dankjewel 馃グ Is mijn eigen merk, maar zelf kleertjes. Als je meer informatie wil mag je me een vriendschapsverzoekje sturen, mag hier namelijk geen reclame maken