141 Reacties

3 maanden geleden

Dit word ons eerste pakje. Vorig jaar op mijn verjaardag gekregen van mijn man, we waren er toen al mee bezig en ik zwijmelde al weken op dit pakje. We wisten meteen, in dit pakje komt ons kindje 🥰 is van de Hema

3 maanden geleden

Reactie op Guusje2

Ik ga deze bestellen denk ik. Wij weten niet of we een zoontje of dochtertj ...
Deze is echt prachtig! Mag ik vragen van welk merk?

3 maanden geleden

Reactie op f0723

Deze is echt prachtig! Mag ik vragen van welk merk?
Ze hebben heel veel mooie pakjes. Je koopt daar een hele set. Ik twijfel alleen nog zo tussen maat 50 of 56... Welke maat hebben jullie gekozen als geboortepakje? Little one clothing heet de site. Ze hebben ook hele leuke met beertjes enzo.

3 maanden geleden

Ik zie door de pakjes het pakje niet meer. Vind het allemaal zo schattig. Mijn eerste keuze was wel deze. En dan met een passend mutsje erbij.

3 maanden geleden

Reactie op Guusje2

Ze hebben heel veel mooie pakjes. Je koopt daar een hele set. Ik twijfel al ...
Ooh wat mooi! Wij hebben nog geen pakje gekozen 🙈

3 maanden geleden

Ik koop gewoon verschillende pakjes en dan zie bepaal ik op dat moment welke het word haha. En wat ik bij de baby vind passen 🙈🙈. Ik weet het ben een aparte 😅

3 maanden geleden

Reactie op Guusje2

Ze hebben heel veel mooie pakjes. Je koopt daar een hele set. Ik twijfel al ...
Zou wat dat betreft even afwachten hoe groot je baby ingeschat wordt verderop in de zwangerschap. Is hij/zij lekker gemiddeld, dan is maat 50 prima. Is het een grote baby, dan misschien maat 56. Of je koopt ze allebei natuurlijk, met het risico dat hij/zij 50 misschien niet aankan. Maar meeste newborns passen wel in maat 50.

3 maanden geleden

Reactie op Silver1208

Ik zie door de pakjes het pakje niet meer. Vind het allemaal zo schattig. M ...
Vind hem prachtig, maar die prijs 🫣 Voor iets wat ze vaak maar maximaal een maand aan kunnen... En dan is kasjmier ook nog een materiaal met risico op schade door beestjes als je het bijvoorbeeld voor langere tijd wil bewaren (voor eventuele kleinkinderen of iets dergelijks)... Denk dat ik dat pakje dan eerder in maat 56 of 62 zou kopen, zodat ze het qat langer aan kunnen. Of tweedehands zoeken.

3 maanden geleden

Reactie op Silver1208

Ik zie door de pakjes het pakje niet meer. Vind het allemaal zo schattig. M ...
Laat je ook niet gek maken he. Waarschijnlijk als je kind geboren is ben je daar alleen maar dolblij mee en maakt het je geen fluit uit wat hij/ zei aan heeft. In een pakje van 10 euro zien ze er net zo schattig uit, en de baby zelf merkt het verschil sowieso niet.

3 maanden geleden

Ik ga denk voor deze van Noppies (maat 56), van mijn vader gehad. Lekkere dikke kwaliteit dus goed voor de koude november maand! 😄🍂 Ik vind maat 50 echt zo klein 😅 Maar wellicht nog wel handig om ook te halen.

3 maanden geleden

Dit was mijn dochtertje haar geboortepakje. Wij halen vaak geboortepakjes bij een baby winkeltje. Deze hadden wij bij boutique by Djenna gehaald. Voor mijn zoontje waren wij weer geslaagd bij een winkeltje in Voorburg

3 maanden geleden

Deze gekregen van mijn schoonmoeder.. vind hem wel schattig dus ik denk dat ik deze als geboortepakje ga gebruiken. Dit kan voor jongen als meisje. Ik had voor mijn dochter zon boxpakje van de Prenatal een roze maar vind ze veel te fragiel, knoopjes waren heel los erop genaaid

3 maanden geleden

Reactie op Guusje2

Ze hebben heel veel mooie pakjes. Je koopt daar een hele set. Ik twijfel al ...
Ik zou 50 doen, tenzij je echt een grote baby verwacht…. Ik had bij de eerste zowel 50 als 56 meegenomen, maar onze gemiddelde baby (3550 gram) had de eerste weken maat 50. Het lijkt inderdaad heel klein, maar een pasgeboren baby is ook heel klein 🥰

3 maanden geleden

Het geboortepakje van onze dochter (sept 22)! Ik heb dit toen gewonnen, een hand gemaakt pakje. Uiteindelijk heeft ze het pas na 3 maanden aan gehad omdat ze dysmatuur en rand prematuur geboren is. Ik ga zelf voor ons kindje dat in november komt zowel maar 44 als 50 kopen haha!

3 maanden geleden

Reactie op Sjck1992

Deze gekregen van mijn schoonmoeder.. vind hem wel schattig dus ik denk dat ...
Deze hadden wij bij ons eerste kindje. Hij staat echt zo geweldig bij zon kleintje 😍

3 maanden geleden

Reactie op Guusje2

Deze hadden wij bij ons eerste kindje. Hij staat echt zo geweldig bij zon k ...
Ah wat leuk om te horen!! Dit is het eerste wat we deze zwangerschap heb gekregen en ik wil aan mijn schoonmoeder vragen als ze bij de bevalling wil zijn in haar ook een positieve ervaring te geven. Vond het daarnaast dan ook een mooi idee dat dat pakje vanuit haar is. En wat ik al zei had met mijn eerste een boxpakje maar dat vond ik niet fijn om aan te doen dus dit lijkt me ook praktischer om aan te doen bij een newborn

3 maanden geleden

Ik ga denk voor deze van Noppies (maat 56), van mijn vader gehad. Lekkere d ...
Ahhh die hebbenn wij ook gekocht. Met bijpassend mutsje. Geen idee of dit het eerste pakje gaat worden

3 maanden geleden

Reactie op Smos

Ik zou 50 doen, tenzij je echt een grote baby verwacht…. Ik had bij de eer ...
Gelukkig dat ze klein zijn want ze moeten er ook uit 🤪 Ik had bij onze 1e iets leuks van C&A gekocht in 50 maar dat paste ze echt niet (+/- 3700 gr), maar later kwam ik erachter dat C&A gewoon erg klein valt en er zit ook niet echt rek in. Ik ga dus inderdaad ook iets in 50 kopen maar liever wel een stofje wat een beetje meerekt voor het geval dat, en niet van C&A deze keer 😄 (al hebben ze wel schattige printjes!)

3 maanden geleden

Reactie op Cv-ketel

Vind hem prachtig, maar die prijs 🫣 Voor iets wat ze vaak maar maximaal ee ...
Dankjewel voor de tip. De prijs maakt mij niet zoveel uit. Wel dat kasjmier makkelijk schade kan lopen door beestjes. Ik vond deze ook schattig:

3 maanden geleden

Het merk donder. Gevonden via TikTok en geven graag advies in hun live. Ik heb zelf een broekje en t shirt. Simpel maar prima