141 Reacties

3 maanden geleden

Bij de 2e hadden we het pakje al klaar liggen vanaf 20 weken. Met 38 weken geslaagd bij de zeeman en met 39 weken bevallen en dat pakje van de zeeman moest het worden. Nog geen spijt maar ik ga nu nog geen pakje aanschaffen, mijn hormonen gaan dit toch nog 74833838292x veranderen (mij kennende) 😂😂

3 maanden geleden

Reactie op Silver1208

Ik zie door de pakjes het pakje niet meer. Vind het allemaal zo schattig. M ...
Deze zijn top!!!!

3 maanden geleden

Reactie op Guusje2

Ik ga deze bestellen denk ik. Wij weten niet of we een zoontje of dochtertj ...
Wat leuk!! Deze hebben wij ook besteld.

3 maanden geleden

Reactie op Willemina90

Wat leuk!! Deze hebben wij ook besteld.
Deze staat bij ons ook bovenaan 💕

3 maanden geleden

Ik vind z8 nog steeds mooi!!

3 maanden geleden

Deze 😍

3 maanden geleden

Van de Zara 😍

3 maanden geleden

Reactie op naomley

Had dit pakje ook nog gezien. Ribbel met jungle thema
Schattig!! Waar is die van?

3 maanden geleden

Reactie op anoniemxxx57931

Schattig!! Waar is die van?
Van made for baby. Maar heb het pakje gister binnen gekregen en vind het zelf best tegen vallen🙈 ook het stofje is best dun en de knoopjes zitten niet bij de beentjes dus is het alsnog geen handig pakje.

3 maanden geleden

Dit is mijn dochtertje in haar pakje. Handgemaakt en zó mooi vond ik deze. Maar super lastig om aan te doen omdat het totaal niet mee rekte! Tip voor mezelf en alle anderen: De stof is misschien nog belangrijker dan de print;)

3 maanden geleden

Reactie op lianne1985

Dit is mijn dochtertje in haar pakje. Handgemaakt en zó mooi vond ik deze. ...
Wauww! Wat een plaatje😍 lijkt wel een foto van google. Super mooi kindje en wat veel haar😍😍

3 maanden geleden

Reactie op naomley

Van made for baby. Maar heb het pakje gister binnen gekregen en vind het ze ...
We kijken altijd eerst naar het printje voor dat we verder denken haha..heel logisch. Je ziet namelijk op de andere foto dat er geen knoopjes zitten bij de beentjes. Maar vind hem alsnog wel heel leuk

3 maanden geleden

Reactie op 71124

We kijken altijd eerst naar het printje voor dat we verder denken haha..hee ...
Jaa hij is heeel leuk! Alleen had de stof dikker verwacht😔 maar twijfel of terug stuur of hou🙈

3 maanden geleden

Reactie op naomley

Jaa hij is heeel leuk! Alleen had de stof dikker verwacht😔 maar twijfel of ...
Als het echt alleen voor de begin weken zijn is de dikte van de stof niet heel erg vind ik. (als je hem tenminste echt leuk vind). Ze zijn toch binnen en in die tijd staat de verwarming aan namelijk haha

3 maanden geleden

Reactie op naomley

Van made for baby. Maar heb het pakje gister binnen gekregen en vind het ze ...
Ah wat jammer!! Soms het nadeel van online shoppen… hopelijk valt het volgende pakje beter in de smaak 😘

3 maanden geleden

Ik heb wat rompertjes gehaald, waaronder een schattige met Winnie the pooh erop (mijn man is daar erg fan van 😂) maar ik weet nog niet of die geschikt genoeg is als geboortepakje, heb wel een starter maat gekocht, dus tenzij ik nog iets beters vind.. voorlopig ga ik maar uit van die Winnie the pooh romper 🤭

3 maanden geleden

Reactie op 71124

Als het echt alleen voor de begin weken zijn is de dikte van de stof niet h ...
dat is waar! Ik ga het nog even overleggen met mijn partner. Die was heel stellig dat ie het pakje niet het geld waard vond🙈🙈

3 maanden geleden

Reactie op naomley

Wauww! Wat een plaatje😍 lijkt wel een foto van google. Super mooi kindje e ...
Ah wat lief, dank je wel! 🥰

3 maanden geleden

Misschien nog een tip voor de mama’s voor hun eerste kindje; in november heb je echt wel een lekker warm pakje nodig en is alleen een rompertje niet genoeg. Ons 1e kindje is van oktober, die heeft de eerste weken lange mouwen rompers met een trui gedragen om lekker warm te blijven.

3 maanden geleden

Reactie op Smos

Misschien nog een tip voor de mama’s voor hun eerste kindje; in november he ...
Dat is ook mijn ervaring idd. Al helemaal als je in het ziekenhuis wil/moet bevallen, want dan kan het zomaar zijn dat je midden in de nacht in de kou naar huis moet... (was bij ons dochtertje in februari zo) Wij hadden een wollen rompertje, boxpakje, wollen striksokjes en een overslagdeken van teddystof en een gewoon dekentje, maar in het ziekenhuis gaven ze ons nog een extra dekentje mee, omdat het niet warm genoeg was volgens hen 😅 Ga dit keer voor een wollen maxi cosi deken van alwero denk ik. En idd een lekker warm pakje!