141 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op Smos

Misschien nog een tip voor de mama’s voor hun eerste kindje; in november he ...
Oh goede tip! Al vind ik het wel altijd lastig in te schatten, want soms zijn onze winters niet echt koud zoals vroeger 😅

3 maanden geleden

Reactie op mermaidmommy

Oh goede tip! Al vind ik het wel altijd lastig in te schatten, want soms zi ...
Als je net negen maanden in een warm waterbad hebt doorgebracht, is ook de mildste winter best heel koud 😅

3 maanden geleden

Reactie op Annesoof83

Als je net negen maanden in een warm waterbad hebt doorgebracht, is ook de ...
Hello! Bij onze eerste ook de regel gehoord om je kindje altijd 1 laagje meer aan te doen dan dat je zelf doet. Een baby krijgt het echt veel sneller koud!

3 maanden geleden

Reactie op mermaidmommy

Oh goede tip! Al vind ik het wel altijd lastig in te schatten, want soms zi ...
Ons zoontje is van begin oktober, het was toen vrij warm, 10-15 graden. Maar precies wat mermaidmommy omschrijft; we gingen naar huis met een ingepakte baby, waarvan ik dacht; uh het vriest niet hoor! De eerste dagen kunnen ze zich nog niet zo goed warm houden, dus ook al is het 10 graden. Ze hebben dan ook meerdere laagjes nodig.

3 maanden geleden

Reactie op Smos

Misschien nog een tip voor de mama’s voor hun eerste kindje; in november he ...
Zeker waar, onze oudste is van eind september en het was die dag heerlijk weer - maar echt een lange mouw romper + boxpakje aangedaan en in een dikke wikkeldeken ingepakt mee naar huis genomen. En toch was hij teveel afgekoeld door de reis naar huis (die maar 10 min duurde). De eerste paar dagen echt een paar keer moeten buidelen en ook nog een 2e kruik aangeschaft voor in de wieg, omdat hij zelf zijn temperatuur niet goed kon vasthouden. Volgens mij ook echt pas na aantal maanden overgegaan op korte mouw rompers. Voor onze kleine meid die in november komt ga ik dus zeker lekker warme pakjes en dikke dekentjes aanschaffen 🥰

3 maanden geleden

Reactie op Guusje2

Ze hebben heel veel mooie pakjes. Je koopt daar een hele set. Ik twijfel al ...
Hier heeft onze eerste de eerste 8 weken maat 50 gedragen. En bij de geboorte verzoop ze er nog in.

3 maanden geleden

Reactie op zoefzoef

Hier heeft onze eerste de eerste 8 weken maat 50 gedragen. En bij de geboor ...
Vond dat heel lastig met de maten. Heb toen 3 pakjes 50 gekocht en wat 56. En had zoiets mocht of kleiner nodig zijn of meer 50 dan koop ik het dan wel snel. Zonde om pakjes weg te moeten doen terwijl ze nog nieuw zijn. Je kan altijd ff afwachten van de vk aan het einde zegt. Meestal schatten ze het wel redelijk in en kun je altijd nog een keuze maken .

3 maanden geleden

Reactie op Guusje2

Ze hebben heel veel mooie pakjes. Je koopt daar een hele set. Ik twijfel al ...
Ik had bij m'n eerste twee setjes mee naar het ziekenhuis, zowel maat 50 als 56. Hij had uiteindelijk die in maat 56 aan maar die was van Noppies en die vallen erg klein! Dat is wel het lastige dat het ook zo erg verschilt per merk.

3 maanden geleden

De eerste en de tweede hebben zelfde pakje aangehad, dus natuurlijk zal de derde deze ook aankrijgen 🥰 Ben zelf heel sentimenteel dus ik ga goed op dit soort dingen 🤭 (alle 3 kindjes ik zelfde eerste pakje zien) *foto van internet*

3 maanden geleden

Reactie op Smos

Misschien nog een tip voor de mama’s voor hun eerste kindje; in november he ...
Heb nu van little Dutch een gehaakt box pakje gekocht… is zo iets ook warm genoeg?

3 maanden geleden

Reactie op kiim92

Heb nu van little Dutch een gehaakt box pakje gekocht… is zo iets ook warm ...
Ja hoor, lange mouwen romper eronder, slofjes aan, mutsje op 🥰

3 maanden geleden

Reactie op Smos

Ja hoor, lange mouwen romper eronder, slofjes aan, mutsje op 🥰
Dank je! Dan ga ik nog op zoek naar bijpassend mutsje en warme sokjes🥰🥰

3 maanden geleden

Reactie op Eerstekleintje

Van de Zara 😍
heb je misschien link van deze pakje kan hem niet vinden echt heel mooi😍

3 maanden geleden

Samen met mijn dochter van 7 naar de prenatal geweest, en dit moest het worden🥰 zo leuk dat ze nu alles heel bewust meemaakt

2 maanden geleden

💕

2 maanden geleden

Reactie op Momyobe

💕
Ik vind dit prachtig!!😍

2 maanden geleden

Reactie op Novemberbaby5

Ik vind dit prachtig!!😍
Mag ik vragen waar je deze vandaan heb? Geslacht is onbekend hier maar even stiekem kijken of ze voor unisex ook wat hebben

2 maanden geleden

Reactie op Momyobe

💕
Wat een mooi pakje😍 mag ik vragen waar je deze vandaan hebt?

2 maanden geleden

Reactie op charissa2805

Wat een mooi pakje😍 mag ik vragen waar je deze vandaan hebt?
Ik maak het zelf 😇 Ik stuur je even een vriendschapsverzoekje, want mag hier geen reclame maken

2 maanden geleden

Reactie op Novemberbaby5

Mag ik vragen waar je deze vandaan heb? Geslacht is onbekend hier maar even ...
Ik maak het zelf 😇 Ik stuur je even een vriendschapsverzoekje, want ik mag hier geen reclame maken..