141 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op kiim92

Heb nu van little Dutch een gehaakt box pakje gekocht… is zo iets ook warm ...
Ik heb eigenlijk geen idee of het warm genoeg is… ik kreeg wel van een vriendin (verloskundige en verpleegkundige op de neonatologie afdeling) de tip om een geboorte pakje met twee delen te kopen, dus los broekje en los vestje/truitje etc. Ze gaf aan dat heel veel kindjes de pakjes die uit 1 geheel bestaan niet passen omdat ze dan bv toch lange benen hebben etc en daardoor snel te koud hebben of helemaal niet passen. Vaak is het broek gedeelte het probleem, dus ze adviseerde broekjes in twee maten te kopen en een back up truitje in de maat groter ook erbij.

2 maanden geleden

Reactie op 71124

Vond dat heel lastig met de maten. Heb toen 3 pakjes 50 gekocht en wat 56. ...
Die schatting was bij ons ook verkeerd. Verloskundige zei bij 39 weken: deze is waarschijnlijk wel 4kg + en echt een grote baby. Bij de geboorte was ze nog geen 3100 gram. Bij de na nacontrole zei de vk nog: ik zit er zelden zo ver naast qua schatting. Zo zie je maar weer dat je het niet helemaal goed kan schatten van te voren ☺️

2 maanden geleden

Reactie op Jet/

Ik heb eigenlijk geen idee of het warm genoeg is… ik kreeg wel van een vrie ...
Ik ken juist heel veel mensen die helemaal fan zijn van boxpakjes. Alleen de versies met voetjes eraan komen heel nauw qua maat, maar als er geen voetjes aan zitten, kan het vaak prima. Tuurlijk, een los shirtje en broekje gaan langer mee qua maat, maar zo'n pakje blijft wel beter zitten zonder blote rug of buik te krijgen en lijkt me ook comfortabeler, omdat er geen naden of elastieken rond het buikje zitten.

2 maanden geleden

Reactie op Cv-ketel

Ik ken juist heel veel mensen die helemaal fan zijn van boxpakjes. Alleen ...
Jaa zeker, maar ik bedoel als eerste pakje vooral. Omdat de maat dan zo moeilijk in te schatten is en dan dus door lengte van de beentjes het lastig kan zijn… Onder een tweedelig pakje zit natuurlijk ook een rompertje waardoor dat als het goed is prima zit, maar natuurlijk voor iedereen wat ze zelf fijn en mooi vinden! Was meer een tip die ik had gekregen die ik wilde doorgeven 😊.

2 maanden geleden

Dit wordt het geboortepakje voor onze kleine man 💙

2 maanden geleden

Helemaal verliefd op het geboortepakje voor ons zoontje (wel een ander mutsje) 🥰

2 maanden geleden

Reactie op AHV2002

Helemaal verliefd op het geboortepakje voor ons zoontje (wel een ander muts ...
Oeh die ziet er heerlijk uit voor in november!

2 maanden geleden

Reactie op Momyobe

Ik maak het zelf 😇 Ik stuur je even een vriendschapsverzoekje, want ik mag ...
Ik heb je een vriendschapsverzoek verstuurd. Ziet er heel mooi uit ! Wil je mij ook een berichtje sturen?

2 maanden geleden

Reactie op Shannonvw94

Ik heb je een vriendschapsverzoek verstuurd. Ziet er heel mooi uit ! Wil je ...
Leuk! Ga ik doen 🥰

2 maanden geleden

Ja, geboortepakje.. moet ik ook nog regelen, maar nu vroeg laatst iemand naar een pakje voor kerst...? Dan zijn de november babies ongeveer een maand (tot 2 maanden), wat trek je ze dan aan?!

2 maanden geleden

Reactie op ClaudiaMC

Ja, geboortepakje.. moet ik ook nog regelen, maar nu vroeg laatst iemand na ...
Een lekker warm pakje, wat jij leuk vind! 😘

2 maanden geleden

Ik vind dit zoooo leuk😍

2 maanden geleden

Wij hebben 2 maten, 1 maat groter is het pakje andersom dus muts en broekje blauw.

2 maanden geleden

Reactie op Cv-ketel

Had bij mijn dochtertje deze. Haarbandje uiteraard niet gebruikt, maar gewo ...
Wat leuk! Waar heb jij deze gekocht?

2 maanden geleden

Reactie op Kiki05

Wat leuk! Waar heb jij deze gekocht?
Merk is Sofija. Heb hem z3lf via vinted gekocht, zag laatst dat er nog zo'n zelfde op vinted te koop staat nu. Als je zoekt op 'boxpakje vlinder' en op maat 50 filtert moet je hem vinden ;) (Is niet die van mij, want wij krijgen weer een meisje, dus zal hem nog eens gaan gebruiken 😄)

2 maanden geleden

Reactie op Cv-ketel

Merk is Sofija. Heb hem z3lf via vinted gekocht, zag laatst dat er nog zo'n ...
Superlief, bedankt! Ik ga ernaar kijken.

2 maanden geleden

Deze net besteld! Ik vind meisjeskleren veeeeel leuker dus het was even zoeken maar deze vonden wij allebei ook lief🥰

2 maanden geleden

Reactie op Momyobe

💕
Mooi waar heb je dit gekocht?

2 maanden geleden

Reactie op Dua.aaaa

Mooi waar heb je dit gekocht?
Zelf gemaakt 😇 Ik heb je even een vriendschapsverzoekje gestuurd. Mocht je interesse hebben dan kan ik je meer informatie geven.. ik mag hier namelijk geen reclame maken

2 maanden geleden

Reactie op Momyobe

💕
Ohhh deze is zooo schattig 🩷🥰