25 Reacties

4 maanden geleden

Hoe zijn jullie ervaringen nu met Suprimal? Ik heb het vandaag voorgeschreven gekregen vanwege het spugen (nu 9w 2d) maar lees dat je er erg moe van kan worden?

4 maanden geleden

Reactie op Sascha2024

Hoe zijn jullie ervaringen nu met Suprimal? Ik heb het vandaag voorgeschrev ...
Ik was er echt intens moe van. Kon heeel veel slapen haha. Maar de misselijkheid ging weg en dat was erg fijn

4 maanden geleden

Ik heb het ook van de huisarts voorgeschreven gekregen! Ik slik het nu een week of 3. Ben tussendoor gestopt omdat ik dacht dat het geen effect had, maar in de dagen dat ik het niet nam bleef ik constant overgeven de hele dag door. Nu een pilletje in de avond dan hoef ik in de ochtend niet over te geven. Verder wel nog heel misselijk en af en toe overgeven maar een stuk minder dan zonder superimal. De eerste dagen heel moe maar dat neemt af naarmate je het langer gebruikt.

4 maanden geleden

Een tip voor de dames die hier baat bij hebben: ik zou er wat extra van inslaan. Vorig jaar was dit meerdere weken uitverkocht in alle winkels/apotheek en online, tijdelijk niet meer leverbaar. Zie nu net weer dat het via Etos ook weer online uitverkocht is dus net gelijk wat extra in de winkel gehaald voordat het ook daar weer uit de schappen is.

één maand geleden

Reactie op sannejd

Ik heb ook emasafene gehad en nu slik ik metocloperamide maar vanuit de hui ...
Sorry voor het late antwoord. Ik ben nu 26 +6 weken en slik de mectoloperamide io met verloskundige ZH nog steeds dagelijks 1 tab. De baby doet het hartstikke goed, groeit goed