18 Reacties

3 maanden geleden

Ik! Ik zit er ook echt op te wachten hehe

3 maanden geleden

Ik ben bijna 15 weken en heb ook nog niks 🙃 kan niet wachten tot ik het wel krijg

3 maanden geleden

Ik ben al redelijk stevig van mezelf maar merk wel als ik foto's ga vergelijken met begin van de zwangerschap dat ik al wel iets een buikje krijg maar als ik zo gewoon in de spiegel kijken heb ik idd het gevoel van niet 🙈

3 maanden geleden

Toen ik zwanger was van mijn eerste had ik met 17 weken ook nog geen buikje Ben nu zwanger vd vierde. En zie er nu uit alsof ik bijna op het einde ben

3 maanden geleden

Bijna 20 weken en nog steeds geen buikje alleen als ik gegeten heb zie je wel wat😅

3 maanden geleden

Eerste kind schijnt minder snel een buikje te komen vanwege je buikspieren die nog best strak tegen elkaar zitten..

3 maanden geleden

Ik had tot 18 weken niks en nu met 19+2 opeens een buikje. In shock hoe snel dit gaat dus haal maar alvast een fijne broek! 🥰

3 maanden geleden

Zwanger van mijn derde en ook nog geen buikje, ook nog geen gewicht aangekomen. Een collega is een paar weken na mij uitgerekend en is al duidelijk zwanger terwijl het bij mij niet te zien is. Heeft ook voordelen want ik heb nooit rugpijn, bekkenpijn gehad :) en tegen het einde van het tweede trimester komt die buik echt wel :)

3 maanden geleden

Ik werd wat dikker rond mijn nod tot ik een week of 12 zwanger was. Daarna viel ik weer af en was mijn buik ook ineens weg. Ik ben 18 weken.

3 maanden geleden

Reactie op mommyCey

Eerste kind schijnt minder snel een buikje te komen vanwege je buikspieren ...
Bij de 2e ook niet hoor. Bij mij valt er nog weinig te zien🤣
Ik ben nu 18 weken en begint beetje te komen haha 🙃

3 maanden geleden

Ik ben inmiddels 19 weken en je ziet er nog helemaal niks van😭😢

3 maanden geleden

Ben vrijdag 20 weken en bij mij zie je helaas ook nog weinig.. Verloskundige zei dat de baby nog erg diep in mijn bekken ligt.. geen idee als daarmee te maken heeft 🤷🏻‍♀️

3 maanden geleden

Bij mijn eerste kwam het pas rond de 22 weken!

3 maanden geleden

Reactie op simonenbk

Ik ben al redelijk stevig van mezelf maar merk wel als ik foto's ga vergeli ...
Hier hetzelfde. Ook wat stevig van mezelf, en toch zie ik ook verschil.

3 maanden geleden

Je bent niet alleen :)

3 maanden geleden

Bij mijn eerste had ik ook pas rond 21/22 weken dat je enigszins wat zag. Maar kon ook gewoon door voor een foodbaby😅. Dus geen zorgen, met 30 weken was het ineens een voetbal. Gaat dan heel snel.