49 Reacties

één maand geleden

Reactie op Selmx

Krijg je bij een verloskundige eigenlijk nooit een echo met beeld van de ba ...
Jawel hoor, bij de termijnecho. En daarnaast de 13 en 20 weken echo bij die praktijken als je daarvoor kiest.

één maand geleden

Reactie op kristab88

Jawel hoor, bij de termijnecho. En daarnaast de 13 en 20 weken echo bij die ...
Hooguit 3x? 🥺

één maand geleden

Reactie op Selmx

Hooguit 3x? 🥺
Ja hoor. Als er aanleiding voor is, meer risico zwangerschap (maar dan zal je ws medisch worden denk ik) of iets niet goed lijkt te zijn. Soms wel standaard groeiechos, of een liggings echo. Ik ben heel blij dat bij mij neit standaard wordt gedaan, groeiecho dan. Juist omdat de foutmarge nogal groot is daarbij.

één maand geleden

Reactie op Aaker52

Ja hoor. Als er aanleiding voor is, meer risico zwangerschap (maar dan zal ...
Wauw dat is echt weinig 🥺. Ik ben medisch, krijg niet elke week een groeiecho. Met 20weken volgens mij gehad, en straks weer met 32 weken. Wel vindt ik het juist fijn, dat er met elke controle een echo wordt gemaakt met beeld waarbij er naar het hartje wordt geluisterd. Thats it, verder geen medische ingewikkeldheden.

één maand geleden

Hier elke 3 weken groei echo. En 3D echo erbij. Maar die groei echo komt omdat m’n zoon groot was en ze deze baby ook in de gaten gaan houden

één maand geleden

Reactie op Selmx

Wauw dat is echt weinig 🥺. Ik ben medisch, krijg niet elke week een groei ...
Ja het is maar wat je fijn vind! Gelukkig kan dat bij jou. Is ook de instelling denk ik, ik heb altijd gedacht, zolang het goed gaat is het helemaal niet nodig. Dus extra echos asocieer ik met, er is wat (in mijn geval zou dit ook betekenen dat er wat is, zolang het goed gaat niet nodig, anders wel). Maar er hoeft natuurlijk niet perse wat te zijn bij iedereen, en bij medisch controleren ze ook meer, ook wel logisch lijkt me.

één maand geleden

Heyhey. Ik woon in het buitenland en je krijgt hier sowieso maar 3 echo's. Dus ik denk dat je er vanuit kan gaan dat get goed zit. ze maken keuzes op basis van funfushoogte en algemene klachten hier.

één maand geleden

Mijn laatste echo was met 20 weken! Ik weet verder helemaal niks 😂👍 ze checken mn bloeddruk en luisteren naar het hartje, that’s it.. ben nu 35 weken