21 Reacties

2 maanden geleden

Ik vind Lizzy persoonlijk mooier, en beter bij de andere naam passen. Dus ik zou voor Lizzy gaan.

2 maanden geleden

Lizzy! Super leuk!

2 maanden geleden

Rizzy of Loxy 🙄 🤣🤣 sorry ik weet het ook niet... wij krijgen een zoontje en heb nog niet eens een aantal namen om uit te kiezen omdat ik er geen een mooi vindt 😭😭😭 Als ik dan toch een eerlijke mening moet geven, vind Lizzy leuker. Maar allebei niet bij Celina passen. Die naam is veel "sjieker" (bij gebrek aan een beter woord) dan beide namen die je hebt uitgekozen. Als je er niet uitkomt toch allebei een ander naam uitkiezen?

2 maanden geleden

Maak je er Roxy Lizz van of Lizzy Rox 😉

2 maanden geleden

Beide namen passen bij Celina. Moeilijk die keuze. Vind Roxy is beter matchen met Celina. Vind Lizzy iets mooiere naam. Helpt dus niets😅

2 maanden geleden

Ik vind roxy persoonlijk leuker passen bij celina. Wel kunnen ze echt beide.

2 maanden geleden

Ik vind Lizzy leuk 🥰 Onze dochter noem ik altijd zo. (Ze heet Elise, heel ander type naam)

2 maanden geleden

Lizzy leuker

2 maanden geleden

Beide heel leuk! Anders eens testen op een geboortekaartje? Dan zie je het staan, maakt het toch wel anders

2 maanden geleden

Ik vind Lizzy leuker!

2 maanden geleden

Lizzy!

2 maanden geleden

Heel eerlijk vind ik ze allebei niet bij Celina passen, sorry. Bij Celina zie ik meer Eliza/Elize of Roxanne/Roxane. Ze kunnen dan afgekort worden naar Lizzy en Roxy. Als ik dan toch moet kiezen tussen deze twee dan vind ik Lizzy leuker. Succes met je keuze, vind het zelf ook altijd lastig om een naam te kiezen!

2 maanden geleden

Ik vind Lizzy leuker!

2 maanden geleden

Ik vind de namen beide totaal niet bij Celina passen. Maar dat was niet de vraag. Lizzy vind ik leuker dan Roxy

2 maanden geleden

Reactie op Krissies

Ik vind de namen beide totaal niet bij Celina passen. Maar dat was niet de ...
Maar niemand vroeg je ook of die namen bij elkaar passen zoals je zelf ook leest, geef gewoon normaal antwoord op de vraag of hou je mening gewoon voor jezelf 🤦🏻‍♀️

2 maanden geleden

Lizzy 💕

2 maanden geleden

Lizzy 🥰

2 maanden geleden

Lizzy! 🎀

2 maanden geleden

Reactie op Krissies

Ik vind de namen beide totaal niet bij Celina passen. Maar dat was niet de ...
Wat maakt het eigenlijk uit of namen van broers en zussen bij elkaar passen? Mijn zusje en ik hebben ook een heel ander soort naam. Mijn man en zijn zussen ook.. zolang je de naam maar mooi vindt en goed bij de achternaam vindt klinken toch?

2 maanden geleden

Reactie op kristab88

Wat maakt het eigenlijk uit of namen van broers en zussen bij elkaar passen ...
Ze zegt toch zelf: en zelf vind ik lizzy het daar beter bij passen.. dus kennelijk vind ze dit belangrijk. Ze vraagt om en een mening en mijn mening is dat ze beide niet passen. Snap dus niet waar je, je mee bemoeid?