Zoals topic al gezegd.. heb ik het idee dat mijn kindje niet meer leeft...
18 weken zwanger vandaag
Ik werd om kwart voor 2 wakker... Voelde de baby liggen( lig op mijn rug en zie en voel dat ze aan de rand van de baarmoeder ligt naar voren) weet even niet hoe ik dit anders moet uitleggen. Het is ook echt hard en ben echt van mening dat dit mijn kindje is..
Ik leg mijn handen erop, geen reactie. Nu doet ze dit wel vaker dus ik doe mijn handen weg om te kijken of ze anders gaat liggen.. nee..
Ik probeer een beetje te duwen voor een reactie, nog geen reactie terwijl ik het idee heb dat ze horizontaal met de rug naar boven lig.. op de linkerzijde liggen, geen beweging. Ga terug op mijn rug liggen weer diezelfde druk en die hardheid..
Ik ben nu al 2 u verder en na veel porren nog steeds geen reactie. Ik voel mijn eigen hartslag op mijn buik en verder niets...
Moet/kan ik hiervoor de vk voor bellen dat ik geen beweging voel? Ik voel kleine 2 weken duidelijke iedere avond wat beweging, soms zelfs heel heftig..
Wil ook weer niet midden in de nacht iemand gaan storen terwijl het niks zou kunnen zijn maar na 2u geen leven voelen maakt me wel heel onzeker