113 Reacties

7 maanden geleden

Hier hetzelfde. Onze eerste dochter had met 4 maanden al haar eerste tandje. Dus ook heel vroeg inderdaad. Ons tweede kindje, ook een meisje, heeft daar in tegen nog niks. Ik heb wel het gevoel dat er iets gaat komen want ze vertoond wel veel van die "symptomen". Maar of het echt tandjes zijn.... dat weet ik niet.

7 maanden geleden

Ik zie wel dat het wat dikker is, maar nog geen tandjes te zien

7 maanden geleden

Reactie op BlackFairy

Hier hetzelfde. Onze eerste dochter had met 4 maanden al haar eerste tandje ...
Tweede kindje is van 1 december. Ze is 1 dag na de uitgerekende datum geboren.

7 maanden geleden

Nee hier ook nog niet hoor, onze dochter was ook veel sneller (met alles). Hij kwijlt wel veel en bijt als een gek overal op. Ik lijk wel wat te zien onder zn tandvlees, maar voel niks, dus misschien is het ook wel niks haha. Al hoop ik wel dat er wat gebeurd want hij huilt al weken meer en sneller, dan heb ik tenminste een oorzaak😜

7 maanden geleden

Hier ook nog geen tandjes, hij is nu 5,5maand

7 maanden geleden

Mijn oudste zoontje kreeg zijn eerste tand met 10 maanden en is nu 22 maanden en heeft ze alle 16. Mijn jongste van 6 maanden heeft ook nog geen tanden.

7 maanden geleden

Onze dochter is bijna 6 maanden en ook nog niks te zien

7 maanden geleden

Zoontje 6,5 maand en nog geen tanden 😁

7 maanden geleden

Hier ook nog niks, maar mijn dochter kreeg haar eerste tandje ook pas met 13 maanden 😅

7 maanden geleden

Mijn zoontje is 6,5 maand en ik zie nog niks al vertoond hij al wel een tijdje het gedrag ernaar dus weet het ook niet🙈

7 maanden geleden

Onze eerste ook met 4 maanden en de tweede nét gisteren een tandje door met 6 maand. Maar rollen doet hij ook nog niet dus ik denk dat hij alles 2 maanden rustiger aan doen dan zijn zus😉

7 maanden geleden

Ons zoontje van 5,5 maand heeft ook nog niks. Geeft wel signalen af waardoor ik denk dat er elk moment iets kan doorkomen. Ben benieuwd wanneer het gaat gebeuren.

7 maanden geleden

Mijn dochter van 5,5 maanden heeft ook nog geen tanden. Bij het dochtertje van een collega kwam haar eerste tand pas na 1 jaar. Dus ik maak me geen zorgen.

7 maanden geleden

Hier ook nog niet (6 maanden). Vertoont wel de symptomen en voel ook echt 2 bulten zitten. Je ziet het ook als ze lacht.. maar ze breken maar niet door. Onze eerste dochter had ze met 4 maanden😂. Ze is nu 5 en die tanden beginnen nu te wiebelen.

6 maanden geleden

Even omhoog, maar die van mij heeft nog steeds niks, niet eens een puntje 😂😂😂😂

6 maanden geleden

Hier ook nog niks, ze is bijna 7 maanden

6 maanden geleden

Onze zoon ook nog niet, bijna 7 maanden :). Ben wel benieuwd of dat de baby's die nog geen tandjes hebben net als die van ook nog weinig haar hebben?

6 maanden geleden

Hier ook nog geen tanden maar wel best wat haar. Wel grappig dat de oma's al 3 maanden roepen, ik denk dat er een tandje doorkomt!

6 maanden geleden

Reactie op kristab88

Hier ook nog geen tanden maar wel best wat haar. Wel grappig dat de oma's a ...
Precies dit 😂 beide oma’s roepen het al wekenlang, maar nog niks te zien. Ons dochtertje is nu 6,5 maand. Eerlijk gezegd hoop ik dat het nog even duurt ivm geen pijn tijdens borstvoeding

6 maanden geleden

Reactie op LauEli

Precies dit 😂 beide oma’s roepen het al wekenlang, maar nog niks te zien. ...
Haha ik riep bij mijn dochter zelf vanaf 6 maanden heel vaak dat ik dacht dat er tandjes doorkwamen. Uiteindelijk kreeg ze die pas met 13 maanden 🙈