48 Reacties

één maand geleden

Ik droom vooral realistische stomme dromen waarvan het gevoel blijft hangen als ik wakker wordt. Zo droomde ik vannacht over een familieweekend. Ik moet al jaren glutenvrij eten en mijn familie lijkt het niet te (willen) snappen, dit levert altijd veel frustratie op. Tijdens dit familieweekend aten we de eerste avond (bestelde) pizza. Dit ging goed tot mijn broer mijn laatste kwart glutenvrije pizza op een glutenvol bord gooide. Ik accepteerde dit en at dus maar gewoon niet meer, maar ik voelde mij wel echt kut en onbegrepen. De volgende dag hadden wij curry besteld met naanbrood enzo. En ik eet soms wat langzaam, ben dan gewoon aan het genieten. Weer deed mijn oudste broer dom. Mijn gv curry door de glutenvolle scheppen waardoor ik weer niet kon eten. Toen ik hier iets van zei ging mijn vader keihard tegen mij in. Hierdoor schoot ik uit mijn slof en ben ik zo kwaad geworden zoals ik nog nooit ben geweest. Mijn man steunde mij wel 🥰 maar ooh, kan al de hele ochtend alleen maar huilen om al het kleine, welkom hormonen! 🤣

één maand geleden

Paar nachten droomde ik dat dat badkamer spik en span moest en dat ik de wc en douche meerdere keren met sop en grote borstel ging schrobben. 🤣😂

één maand geleden

Wij gaan binnenkort naar Ouwehands Dierenpark om de koala's te zien. Nu droomde ik vannacht dat ik in ons huis rondliep met een koala 🐨 In werkelijkheid heb ik in 2009 koala's gezien in Australië en ook eentje vastgehouden, waarbij de scherpe klauwen in mijn lijf prikten, maar in mijn droom had de koala geen scherpe klauwen.

één maand geleden

Geweldig ik ben blij dat ik niet de enige gek ben met zulke rare dromen 🙃 Vannacht iemand vermoord met m’n auto, en vervolgens had ik een soort verrassingsfeestje met allerlei bekenden, en moest ik een rijtest afleggen in een minigraver, in de buurt waar ik vroeger een krantenwijk had 🤷‍♀️ En vandeweek was ik in een sekte beland waar de zwemjuf van mijn dochter mij mishandelde. Nu heb ik ook een redelijk trauma aan haar maar dit was nog wel iets extremer… Of een nicht waar ik heel veel kleertjes van gekregen heb wilde alle kleertjes ineens terug want ze was zelf zwanger. Ik heb smorgens echt heel lang lopen denken of dat nou echt waar was maar durfde het haar niet te vragen 🤭 Ik heb wel het idee dat ik echt minder diep slaap door al dat gedroom (of andersom) want ik wordt nu elke keer eerder wakker van de kinderen dan mijn man, en dat was nooit zo, ik sliep overal doorheen 😂

één maand geleden

Laatst had ik een droom dat ik een schuld had bij de maffia en die kwamen mij dus opzoeken bij ons thuis. Mijn vriend moest mij doodschieten van de maffiabaas maar mijn vriend kon dit niet en deed dus alsof hij raak schoot. De maffia baas was in eerste instantie tevreden en ging weg maar kwam later weer terug omdat hij een kogel met bloed wou zien maar mijn vriend kon deze niet tonen. Uiteindelijk schrok ik in paniek wakker en dacht ik dat de maffia echt beneden zat te wachten. Ik moest zo nodig plassen maar ik was zo bang dat ik mijn vriend maar heb wakker gemaakt 😂

één maand geleden

Ik heb een tijdje dromen gehad waarbij mijn man allemaal dingen deed waar ik boos van werd 😂 was na het wakker worden zelfs vaak nog boos op hem haha. Gelukkig wijk ik nu af en heb ik weer gewoon totaal random dromen, is ook wel weer fijn na al die boze dromen 😅

één maand geleden

Ik droomde een paar dagen geleden dat mijn man vreemd ging met iemand die sprekend op mij leek, hij dacht dus ook dat ik dat was en hij geloofde mij niet toen ik zei dat ik dat niet ben. Vannacht droomde ik dat ik was bevallen bij 31 weken en dat mijn baby heel groot was de baby woog al 4 kilo en kon ook al praten. 😂😂

23 dagen geleden

Zojuist wakker geschrokken uit een droom. Ik voelde de baby niet/minimaal voor het slapen gaan dus waarschijnlijk met die gedachte naar bed... In mijn droom voelde ik de baby ook niet en moest voor een extra controle naar de vk. Mijn moeder, overleden vader, man, zus, zwager, broertje waren allemaal mee. Daar aangekomen dacht de vk dat ik daar was om mijn spiraal te verwijderen 😂. Vervolgens floepte de baby er zo uit, mijn man was net de kamer uit. Ineens was de kamer vol met allemaal bekende mensen (oa conciërge van het werk) , iedereen ontfermde zich over de baby. De één trok hem een vestje aan, de ander hield hem vast enz. Mijn baby was trouwens met dertig weken geboren maar oogde al als een baby van minstens twee maanden oud. De droom voelde zo realistisch, moet er echt even van bijkomen 😂.