84 Reacties

één maand geleden

Ik had een super makkelijke bevalling en ben direct doorgegaan naar een groot festival met mijn man. We kregen een zoon en die deed het supergoed. Hij dronk alleen niet en aanleggen lukte ook niet. Waarop ik op de vraag of dat wel goed ging zei "Ja joh! Ze kunnen best een dag zonder" 🤣😅 En vervolgens bij thuiskomst om 22.00 hebben we de opa's en oma's gebeld dat het kindje in de ochtend was geboren😆

één maand geleden

Reactie op kristab88

Ik heb nog geen 1x echt over mijn kindje gedroomd, jullie wel? 1x kwam er w ...
Ik heb alleen maar weirde drank- en seksdromen gehad, ik neem het niet zo serieus ;)

één maand geleden

Als ik niet zwanger ben, ben ik in mijn dromen ook wel eens wat kwijt, maar dan is het vaak een kort moment of zo en dan word je wakker of gaat een andere droom verder. Vannacht heb ik voor mijn gevoel echt uuuuren naar een stomme zwarte tas gezocht in een kleedkamer. Betekende wel dat ik vrij goed heb door geslapen maar erg ontspannen was het niet :P

één maand geleden

Ik droomde vannacht dat we ons hadden vergist in de datum van de keizersnede. Die was niet morgen maar vandaag. Dus toen snel haasten maar onze hond was zoek dus die moesten we eerst zoeken in het bos. Hij bleek zich in een boom te hebben verstopt want hij wilde graag spelen. Toen vlug naar het ziekenhuis maar we hadden geen benzine in de auto's dus toen gingen we maar lopen. Eindelijk aangekomen in het ziekenhuis zeiden ze: tja nu ben je te laat nu moet hij blijven zitten want we zitten de aankomende maand vol. Toen gingen we maar uit eten en daarna werd ik wakker🤷‍♀️

één maand geleden

Gedroomd dat ik punten moest verzamelen om me te mogen bewegen in bed. Na heel lang op een zij gelegen te hebben en het echt niet meer vol te houden, toch maar gedraaid voor punten. Leuk die levendige dromen 😂

één maand geleden

Ik werd wakker met een nachtmerrie en kreeg kramp 🥲 Ging een keer letterlijk met het verkeerde been uit bed haha. Mijn droom was niet eens per se zo eng, ik vond gewoon het einde wel nachtmerrie waardig 😅

24 dagen geleden

Heb deze nacht gedroomd dat ik bevallen was In mijn droom lag ik plots in het ziekenhuisbed met onze zoon op mijn borst. Hij had al kleertjes aan en was al bijna een dag oud. Buik al wat gekrompen maar super veel pijn. Het gekke eraan was: ik wist NIETS meer van de bevalling, geboorte of eerste uren met mijn zoon. Ik moest mijn vriend uithoren met “had ik pijn? Heb ik de badbevalling gehad en rust die ik wou of toch geschreeuwd om een epidurale? Hoe was ons eerste uur? Hoe groot is ie en hoeveel weegt ie?” Het was net alsof mijn lijf en bewustzijn zich van de volledige gebeurtenis had gedistantieerd zoals een trauma ofzo. Ik ben huilend wakkergeworden omdat ik het zo erg vond… wat was ik blij dat hij nog lekker in mijn buik zit ❤️

24 dagen geleden

Hele zwangerschap geen gekke dromen gehad, tot afgelopen nacht.... bij een controle doorgestuurd naar ziekenhuis door vk omdat ze het niet vertrouwde. Voor ik het wist kreeg ik allemaal spuiten in m'n lijf en had ik geen idee wat er gaande was. Ik wist wel dat ik het niet fijn vond wat ze ongevraagd met me deden! Later werd ons kindje met een spoed keizersnede gehaald...! Pff vreselijke droom! En zo levensecht.... naar gevoel aan overgehouden... Vandaag met vk besproken, ook even gehad over wat ik precies niet zou willen. Dat geeft wel weer vertrouwen in het proces 🩵🤰

21 dagen geleden

Nou deze kan er ook wel bij. Vannacht gedroomd dat m’n man een testrit ging maken met de nieuwe auto van een vriend van hem. Een zelfrijdende Mercedes. Tijdens de rit belt hij mij om te vertellen hoe cool he is en hoe snel de auto is en je helemaal niets hoeft te doen. Ik zei dat ik het niet vertrouwde en dat ik hoog zwanger ben en niet wil dat hem iets overkomt en daardoor ik alleen ga zijn. Niet veel later weer telefoon dat de auto tegen hogen snelheid gebotst is en dat het niet goed met hem gaat en dat hij niet wist of hij ooit nog thuis zou komen. Toen begon er een rare zoektocht en jaren gingen voorbij en kwam hij plots weer in beeld. 😅

21 dagen geleden

Reactie op kiim92

Nou deze kan er ook wel bij. Vannacht gedroomd dat m’n man een testrit gi ...
Pfoe heftig.. Dit triggert mij enorm want ik ben mijn verloofde verloren aan een auto ongeluk 12 jaar geleden. Soms heb ik van die nachtmerries dat hij er dan ineens weer is, en we "door" kunnen gaan samen.. Maar ik ben inmiddels getrouwd en zwanger van ons tweede kindje. Ik ben dan continu in paniek dat het niet kan en ik enorm veel van mijn man houd.. Niet leuk zulke dromen, blehhhh

21 dagen geleden

Reactie op Lucky90

Pfoe heftig.. Dit triggert mij enorm want ik ben mijn verloofde verloren aa ...
Sorry 😔 geen idee dat dit iemand kon triggeren.. dat was zeker niet de bedoeling. Het spijt me te horen van je verlies. ❤️‍🩹 Wel mooi om te horen dat je nieuwe liefde en een gezinnetje hebt nu. 🤗

21 dagen geleden

Reactie op kiim92

Sorry 😔 geen idee dat dit iemand kon triggeren.. dat was zeker niet de bed ...
Hoef je echt geen sorry voor te zeggen!! ♡ Maar wel heel lief van je. Soms heb je (mega) tegenslagen in het leven, achteraf gezien gebeurt alles met een reden ♡

21 dagen geleden

Sinds kort kijken we de serie tulsa king en in combinatie met de stress die ik heb over waar ik goed aan doe wat betreft dekentjes voor de cosleeper, droomde ik afgelopen nacht dat de maffia verschillende ideeen had over hoe je lakentjes moest vouwen en je vermoord kon worden als je het verkeerd deed. Klinkt erg belachelijk maar in mijn droom was dit een hele serieuze bedoeling 😅

20 dagen geleden

Sinds onze zoon is geboren merk ik dat mijn man erg onrustig slaapt. Hij wordt 's nachts vaak wakker en is dan de baby aan het zoeken of zogenaamd aan het voeden. Daarnaast praat hij vaak tegen mij, we hebben echt de meest random gesprekken omdat hij denkt wakker te zijn. Ik lach me rot 🤣.

12 dagen geleden

Ik droomde vannacht dat ik random in de auto van een wildvreemde beviel haha. Ik zag mijn baby helaas niet goed, zag alleen dat ze vrij donker haar had. Verder droomde ik ook over sterrenbeelden (vraag me niet waarom 😂) en toen ging een boogschutter een schorpioen aanvallen, hoop niet dat (als ik dit al spiritueel wil opvatten) zou betekenen dat ze de 21e pas komt ofzo 😅

12 dagen geleden

Ik droomde erover dat de baby boos was bij thuiskomst dat we niet goed onder het bed schoongemaakt hadden… drie keer raden wat we stel op sprong moesten doen 😅

12 dagen geleden

Reactie op txanoniem

Ik droomde erover dat de baby boos was bij thuiskomst dat we niet goed onde ...
😂😂😂 Dit is het equivalent van boos zijn op je man omdat hij in je dromen is vreemd gegaan!

12 dagen geleden

Reactie op kiim92

😂😂😂 Dit is het equivalent van boos zijn op je man omdat hij in je drom ...
Ja 😂😂 nog niet eens op de wereld en nu al boos

11 dagen geleden

Ik droomde dat ik was bevallen en dat het aanleggen van de baby aan de borst niet helemaal goed ging. Hierdoor werd er een soort van extreme melkproductie gestimuleerd die niet te stoppen was waardoor mijn linker borst een enorme melk explosie had 😂 De verloskundige had gelukkig een speciale stop hiervoor, maar bij elke kleine beweging sprong die stop eraf en was er weer een explosie aan melk.

11 dagen geleden

Ik droomde dat iedereen steeds tegen me zei dat t vet spannend was dat vandaag m'n due date is... ondertussen voel ik nog niks aan voorweeën of wat dan ook dus volgens mij gaat t nog wel ff duren 😅