6 Reacties

18 uur geleden

Ik zeg dan meestal zoiets als; bedankt voor het aanbod, maar ik heb al zoveel … (kleding, speelgoed etc) 😆

17 uur geleden

Niet aannemen. Dankjewel dat je aan ons hebt gedacht maar wij hebben het niet nodig. 🥰

16 uur geleden

Ligt er aan. Als ze op kraambezoek komen en ze nemen het dan mee, dan zeg ik gewoon ah leuk dankjewel Maar wanneer ze echt vragen of ik dingen nodig ben, dan zou ik zeggen dat ik al zoveel heb en het weigeren maar dat ik het wel heel aardig vind

16 uur geleden

Nieuw gekocht kadootjes neem ik gewoon aan, verkoop ze soms na een tijdje weer op Vinted 😇 Maar aanbiedingen van gebruikte spulletjes waarvan ik denk; asjeblieft niet! Dan zeg ik dat ook gewoon, dat ze er maar iemand anders blij mee moeten maken.

3 uur geleden

Bij mijn eerste kwam mijn schoonmoeder met een vuilniszak kleding aan die zij weer van de dochter van een vriendin had gekregen (die wij dus niet kennen). Ik heb vriendelijk bedankt, toen zij weg was even door de zak gekeken en daarna de prullenbak in gedaan. (Alles was echt verwassen/ niet mooi). Mijn schoonmoeder is type tweedehands maar heel veel. Zelf ben ik echt minimalistisch maar wel goed.

één uur geleden

We nemen het aan. Ik heb ook wel gemakkelijk, vind niet zo snel wat niet mooi. Als we het echt niet kunnen gebruiken doneren we het ook wel aan stichting babyspullen. Wij zijn wel van spullen hergebruiken, maar ook minimalistisch. Het spul krijgt hoe dan ook een goed plekje.