3 Reacties

6 maanden geleden

Deze volg ik even! Ik wilde net dezelfde topic plaatsen 😊 Had wel op internet gezien dat er hele leuke voorspel kaartjes zijn. Lijkt mij super leuk om deze door iedereen in te laten vullen en dan na de bevalling te kijken wie er het dichtste in de buurt zit. Ik ben vooral opzoek naar hapjes die ik kan maken voor bij de gender reveal 😊

6 maanden geleden

Ik heb 17 mei mijn gender reveal in de avond. Ik regel alles zelf want ik wil dat niemand weet wat het is voor de onthulling inclusief mijn vriend en ik. Dus we krijgen een envelop mee. Ik heb allemaal leuke versieringen besteld via temu en stickers die mensen gaan dragen betreft als ze team meisje of team jongen zijn 😂. De decoratie maken we ook zelf de ballonnen boog ect en de hapjes. Wil soort zoete tafel maken met hapjes zoals aardbeien roze en blauw chocola en cupcakes ect. Gezellig kopje koffie drinken en na de onthulling een drankje erbij. Probeer het ook niet te groot te maken hou het alleen bij familie. Heb de inspiratie vooral van Pinterest gehaald qua hapjes.

6 maanden geleden

Voorbeeld van de aardbeien bijvoorbeeld