6 Reacties

6 maanden geleden

Die betaal je zelf denk ik? Alleen met een babyshower doen andere dat voor je.

6 maanden geleden

Lijkt mij ook dat je dat zelf betaald! In de meeste gevallen organiseer je de gender reveal als toekomstige ouders zelf (onze ervaringen) en laat je eventueel een naaste hetgene regelen waar roze of blauw uit komt.

6 maanden geleden

Reactie op Novemberbaby5

Die betaal je zelf denk ik? Alleen met een babyshower doen andere dat voor ...
Ja zeker dat bedoelde ik hihi alleen hoe doe je dat het best van te voren hun geld geven of later tikkis of iets

6 maanden geleden

Reactie op annabel021998

Lijkt mij ook dat je dat zelf betaald! In de meeste gevallen organiseer je ...
Ja dat zeker alleen mijn zusje wilt het graag doen alleen wij dachten alle kosten via tikki maar misschien dat er meerdere ervaring er mee hadden

6 maanden geleden

Toen ik een babyshower organiseerde voor mijn zusje, heb ik de meeste kosten op mij gedragen (eten, versiering). Het was bij mijn moeder thuis, dus locatiekosten waren er niet. Ik heb een groepsapp aangemaakt met haar vriendinnen, en die hebben ook dingen geregeld en betaald. Dus misschien is het kostenplaatje al geregeld. Zou het aan het einde van het feestje even vragen.

6 maanden geleden

Reactie op Zoe Houmes

Ja dat zeker alleen mijn zusje wilt het graag doen alleen wij dachten alle ...
Met een gender regel je de kosten zelf ? Of je zusje als zij het wil doen? Heb nog nooit gehoord dat genodigd kosten betalen voor jouw gender party? Alleen met babyshower omdat dat voor de mama geheim is