16 Reacties

6 maanden geleden

Wij wilden het ook graag klein houden! En op vakantie, dus het moest mee in de koffer kunnen. Ik heb uiteindelijk een kaars besteld, deze is wit van buiten. Je kan hem aansteken en uiteindelijk wordt hij dan dus of roze, of blauw. Ik heb ze beide gekocht en een vriendin van mij heeft uiteindelijk de goede kaars in onze koffer gestopt. Heel leuk, intiem en super spannend vonden wij. 😊

6 maanden geleden

Wij hebben bij ons eerste kindje de bruisbal gedaan en weet niet hoe het kwam maar dit duurde zo lang 20 minuten pff hahah

6 maanden geleden

Reactie op liset1506

Wij hebben bij ons eerste kindje de bruisbal gedaan en weet niet hoe het k ...
Wow 🥺 dat is lang idd

6 maanden geleden

Wij gaan het ook enkel met ouders en broer/zus doen. Wij gaan zelf cupcakes maken en die vullen met roze/blauw. Zo komt iedereen erachter zodra ze erin bijten!

6 maanden geleden

Oh ik volg even! Bij ons eerste kindje hebben we een ballon doorgeprikt in de tuin van mijn ouders, en dit gefilmd en doorgestuurd naar de rest van de familie/ vrienden. Nu ben ik toevallig een dag na de geslachtsecho jarig (30, dus mensen willen het ook echt komen vieren 🥲) dus besloten dat we dan de verjaardag en bekendmaking samen doen haha! Ballon was een makkelijke maar misschien ook leuker om nu wat anders te doen?😂

6 maanden geleden

Ik ga cakejes maken! En dan één cakeje vullen en dat iedereen dan tegelijk een hap moet nemen. Dus echt een verrassing!

6 maanden geleden

voor de video heb ik een taart laten en in de draag zak van ooievaar is de kleur van de geslacht.

6 maanden geleden

maar natuurlijk begonnen met een Balon 😝😝

6 maanden geleden

Reactie op Dclshn

voor de video heb ik een taart laten en in de draag zak van ooievaar is d ...
dan schep je met lepel die je de geslacht

6 maanden geleden

Met mij dochter hadden we het groot gevierd was ook de verjaardag van mij man, een voetbal. Nu willen we zelf meteen weten en nog geen idee hoe we het dan gaan vertellen aan iedereen...

6 maanden geleden

Wij houden het dit keer groot. Er komt ongeveer 25 a 30 man. Dit is ons 4e en laatste wondertje ♡ Wij hebben een voetbal die de oudste gaat schoppen en een ballon voor de middelste en een kanon . Met allemaal lekkere hapjes etc 😍🥰

6 maanden geleden

Dit is mijn eerste zwangerschap dus willen het gwn met de belangrijkste mensen vieren. Bij ons komen zo’n 18/20 personen en wij gaan onze genderreveal doen met droogijs en een rookfakkel en misschien als leuk confetti erbij 🥰

6 maanden geleden

Ik zoek ook nog een leuk idee. Mijn gevoel zegt bij de echo samen horen en paar dagen daarna kleine ge der reveal met ouders en broers etc. Alleen hoe? Taart? Dan twijfel ik ook want grootste verassing is natuurlijk als wij t ook nog niet weten maar vind t ook zo leuk als we nog even paar daagjes samen het "geheimpje" hebben

6 maanden geleden

Reactie op Lboo9

Ik zoek ook nog een leuk idee. Mijn gevoel zegt bij de echo samen horen en ...
Ja dat hebben wij wel dus zo gedaan. Wij weten het al, gaan nu samen op vakantie en als we terugkomen hebben we een gender reveal voor familie. Iedereen is zó nieuwsgierig 😄 Ik ga dus cakejes maken!

6 maanden geleden

Bij ons komen ook alleen de ouders en oma van mijn man. Onze beiden ouders zijn gescheiden en hebben een nieuwe partner, dus je staat al snel met een grotere club haha. Wij geven onze buurvrouw een envelop met het geslacht en zij gaat roze of blauwe ballonnen halen. Die knoopt ze dan aan de halsband van onze hond en die komt dan de tuin in gerend waar wij haar allemaal opwachten 🥰