9 Reacties
6 maanden geleden
Hi! Wij hebben geen gender reveal gepland, maar ik denk dat de keus heel persoonlijk is. Ik zou het zelf eerst samen willen ontdekken en dan bij de reveal meer kunnen focussen op iedereens reactie. Ik vind het ook fijn om de eerste weken van de zwangerschap samen het geheimpje te hebben en nog even met elkaar de bubbel te hebben. Maar goed, om er samen met de rest achter te komen maakt het verassingseffect wel groter denk ik. 😁
6 maanden geleden
Wij hebben met ze tweeën enveloppe open gemaakt, toen ik naar de pretecho ging heeft mijn vriend alles klaargemaakt lekker eten kaarsen bloemen enz🥰 volgende dag mogen de kinderen ball schieten, mijn moeder video gebeld omdat ze in buitenland woont en meisje kleding laten zien, naar schoonmoeder zijn we met gender reveal cupcakes gegaan en vandaag gaan we naar me vader met een wijntje en ballonnen, we gaan ook alles opnemen en gaan een leuke video maken van de reacties.
6 maanden geleden
Mijn partner en ik wisten het donderdag. We wilde het niet weten tijdens de echo, ik heb gevraagd of zij met de kleur stift die ik mee had genomen, een hartje wilde tekenen op mijn buik. (Rood zou meisje zijn, blauw een jongen) het was super mooi, mijn partner en ik mochten niet kijken en ze stopte de stift weer terug in de tas samen met de echo van het geslacht. Eenmaal thuis hebben we samen voor de spiegel gestaan en gekeken welke kleur hartje er op mijn buik was getekend… het was een 💙. Super mooi en nog steeds zo blij dat we dit met zn 2e deden, gisteren het aan de familie bekend gemaakt en het was zo leuk dat wij een geheimpje hadden en zij volspanning zaten🙈🙈