7 Reacties

7 maanden geleden

Haahaa!!! Precies hetzelfde hier. Ik wil het niet weten en mijn man per se wel…. Ik zit er nog heel vroeg in en we moeten nog wel even voordat we het weten, dus ik heb gezegd laten we eerst ervan genieten zolang het duurt. Ik heb voorheen een miskraam gehad, dus ik ben al blij als ik de 20 weken aantik.. ik heb de discussie uitgesteld voor nu. De vraag is natuurlijk waarom wel en waarom niet? Wat verandert er aan de situatie en komt er een evt teleurstelling bij kijken. Allemaal vragen die je kan bespreken. Je kan er ook voor kiezen het wel te weten, maar niet te delen met de buitenwereld. Ik lees graag mee met hoe anderen denken.

7 maanden geleden

Reactie op Faarx

Haahaa!!! Precies hetzelfde hier. Ik wil het niet weten en mijn man per se ...
Ik ben maandag 11 weken en vanaf 15 kunnen wij het dus weten met pretecho bij onze vk iets wat we normaal altijd deden. Maar ik denk dat ik hem zozio doorsluis naar de 20 weken echo. Ik weet ook al dat wanneer ik het wel weet ik me ga verspreken of het ergens toch niet voor me kan houden en het daarom zoizo niet wil weten. Wij hebben 4 keer geweten wat het is en deze laatste keer lijkt me de verrassing juist zo leuk! We hebben al 2 namen voor jongen of meid dus daarvoor hoeft het ook niet meer. M’n man vind het zelf fijn om te weten zei hij. Misschien toch nog eens een gesprekje met hem om hem over te halen 🤣 We hebben van beide geslachten al iets dus we hebben geen voorkeur of hoop op een bepaald geslacht. Maar lastig hè? Pas zei hij als ik het weet zeg ik gewoon oprecht niets. Maar ik ben bang dat ik dan continu op versprekingen aan het letten ben vanuit hem. Misschien even laten rusten en er niet te veel over zeggen 🤣

7 maanden geleden

Mijn man wou het ook graag weten en ik absoluut niet! Nu we wat meer aan het oriënteren zijn en bezig met kleuren en decoratie, zegt hij toch ook dat het niet eens meer zo belangrijk is om te weten, je kan alles uitzoeken in neutrale dingen/kleuren. Zekerheid heb je toch pas bij de bevalling.

7 maanden geleden

Ik laat mijn man kiezen omdat ik het al mag dragen 🥰 (en dus vanzelf al een enorme band kan opbouwen)

7 maanden geleden

We hebben inmiddels besloten voor de laatste zwangerschap het niet te weten. Alle keren wisten we het al dus een keer niet weten om mee te maken is toch wel heel leuk.

7 maanden geleden

Ik ken toevallig een stel waarbij de vader het inderdaad wist en de moeder pas bij de geboorte. Bij hen heeft het dus wel gewerkt, lijkt mij persoonlijk wel heel gek 😄

6 maanden geleden

Hier andersom. Mijn man wil het niet weten maar ik kan dat toch niet niet weten