22 Reacties

één maand geleden

Ik heb het gisteren te horen gekregen bij 35+5 weken. Geen idee hoe ver je al bent, maar vanaf 35 weken gewoon er achteraan blijven gaan 🤣

één maand geleden

Hi! Ik hoor het as dinsdag. Dan ben ik 37+1

één maand geleden

Reactie op mssinga

Hi! Ik hoor het as dinsdag. Dan ben ik 37+1
Het is al bekend dat ze het gaan plannen tussen week 37 en 38. En het liefst zo laat mogelijk in 38.

één maand geleden

Bij 34 weken! Ik had de keuze en na dit definitief te hebben besloten kreeg ik die middag al een datum ☺️

één maand geleden

Hoii! Ik heb het afgelopen week gehoord met 33 weken! 🤭

één maand geleden

Ik heb het met 31+3 weken gehoord ik krijg een keizersnee met 38+4

één maand geleden

Wat fijn dat de meeste van jullie het al gehoord hebben! Ik heb morgen met 34+6 een controle en hoop dan ook een datum te krijgen! Dat lijkt me wel wat rust te geven🙈

één maand geleden

Reactie op t.hoi

Wat fijn dat de meeste van jullie het al gehoord hebben! Ik heb morgen met ...
Wist je al lang dat je een geplande keizersnede krijgt? Hadden ze ook geen indicatie gegeven wanneer het uiterlijk is?

één maand geleden

Hebben jullie al eerder een geplande keizersnede gehad? Zo ja, hoe hebben jullie dit ervaren? Hier ligt meneer in stuit, volgende week nog 1 keer extra controle en als hij dan nog niet is gedraaid, worden we doorverwezen

één maand geleden

Ik kreeg een datum toen ik precies 33 weken zwanger was, de ks is gepland op 38w6d 🙏🏼 de datum konden we kiezen uit paar opties, wel apart hoor haha

één maand geleden

Reactie op Jade24

Hebben jullie al eerder een geplande keizersnede gehad? Zo ja, hoe hebben j ...
Ja dit is me 2 de geplande keizersnee meestal wordt het rond de 39-40weken gepland ik komt om 8:00 op de afdeling. Wordt daar dan verwacht wordt opgenomen ze controleren nog even je bloed en urine en de ziekenhuis waar ik naar toe ga doet 2 geplande keizersnee per dag. Eentje om 10:00 en eentje om 11:00. Weet nog niet alleen om hoe laat ik dan aan de beurt ben. Ik heb het heel prettig ervaren je krijgt zo’n jasje/ jurkje en soort van steunkousen die je dan aan moet ze halen ne op doen eerst de ruggenprik en dan begint het de enige nadeel van de keizersnee is dat je niet meteen kan opstaan erna je moet 24 uur op bed liggen.

één maand geleden

Reactie op mssinga

Wist je al lang dat je een geplande keizersnede krijgt? Hadden ze ook geen ...
Nou dat is hier eigenlijk al vanaf 20 weken bekend. Ik heb epilepsie met aanvallen waardoor een natuurlijke bevalling niet veilig is. Alleen zijn ze er dus nog steeds niet over uit of ze het onder narcose willen doen of met een ruggenprik, en of ze het wel hier durven in dit ziekenhuis. Heel vervelend allemaal. Ik hoop dus morgen een datum + duidelijkheid te krijgen

één maand geleden

Ik had rond 30 weken besloten dat ik voor een geplande keizersnede wilde gaan en werd die middag meteen gebeld met een datum. Ik vind het heel erg raar om al zo ver van te voren te weten welke datum het wordt…. 2 dagen van tevoren bellen ze nog voor het definitieve tijdstip. Vorige keer een spoedkeizersnede gehad dus nog geen ervaring met een geplande. Procedure schijnt toch nog wel behoorlijk af te wijken en vooral mama/baby/gezin-vriendelijker te zijn.

één maand geleden

Ben nu 34 weken. Komende dinsdag gesprek met anesthesist en daarna krijgen we een datum!

één maand geleden

Reactie op t.hoi

Nou dat is hier eigenlijk al vanaf 20 weken bekend. Ik heb epilepsie met aa ...
Aah vandaar! Ja dat snap ik wel ja. Is ook vervelend als je dan niet weet hoe en wat. Ik wist het pas sinds vorige week, omdat ik met 32 weken de eerste liggingsecho kreeg vanwege placenta praevia. Toen zeiden ze, geef de hoop nog niet op, het kan nog veranderen. Vond dat zelf toen ook vervelend, want wilde gewoon weten of ik me zou moeten voorbereiden op een keizersnede of niet.

één maand geleden

Ik hoor het als het goed is rond 37 weken. Met 36 nog een controle van m'n placenta (ligt te dicht bij de uitgang) en dan met 37 weken voorbereiding bij de anesthesist en inplannen van de operatie.

één maand geleden

Wij weten het al sinds dat ik 29-30 weken ben. Krijg een MAC 🥰. Die is nu gepland met precies 39 weken, zoveel zin in 😍

één maand geleden

Wij hadden vandaag met 36 weken weer een afspraak en kregen de datum te horen. Kan nog veranderen maar aangezien ik graag zo laat mogelijk wil is het wel 99% zeker

één maand geleden

Rond de 20 weken heb ik zelf al een datum aangegeven bij mijn vorige geplande keizersnede mocht ik ook zelf de datum aangeven. Voor nu staat 28 november gepland omdat mijn andere 2 kinderen ook op de 28ste (andere maand) zijn geboren :) (Het kan dat hij eerder moet komen, ik heb wekelijks controle maar tot nu toe gaat alles goed)

één maand geleden

Al voor dat ik zwanger werd wist ik dat dit opnieuw een keizersnede zou worden. Met 30 weken hebben we de datum gekregen, al kan dit natuurlijk nog eerder worden mocht de kleine man zich eerder willen laten zien