Dit wordt de 5e; bij alle kinderen wisten we het maar het lijkt me ook een keer heel bijzonder om er bij de bevalling achter te komen. We hebben er van allebei 2 dus wat dat betreft maakt het ook niet uit
Jaa wij willen het graag weten. Na 2 jongens hopen we nu stiekem wel op een meisje. Bij de jongens een gender reveal gedaan maar nu willen we t zelf tijdens een fotoshoot doen met t gezinnetje
Hier willen we het ook heel graag weten, vind het zo fijn om gericht spulletjes te kopen en de kamer in te richten. Ben ontzettend nieuwschierig maar doen geen gender reveal, enkel met de kids alleen
Wij willen het graag weten. Fijn om alvast een naam uit te zoeken en te weten waar we dat dat betreft aan toe zijn. Maar gender reveal heb ik niks mee. We geven graag een babyshower of kraamfeest ofzo maar een feest omdat het een jongetje of meisje is, voel ik niet zo
Wij willen het wel weten maar vooral zodat ik lekker kan gaan shoppen en de kamer mooi voor een jongen of meisje kan maken.
Geslacht maakt me overigens niks uit, heb al een zoon en meisje lijkt mij leuk omdat we dat nog niet hebben maar 2 knullen natuurlijk ook heel leuk’