48 Reacties

8 maanden geleden

Wel weten, geen gender reveal. Gewoon in kleine kring, wie het vraagt mag het weten. 😊

8 maanden geleden

Wij willen zeker het geslacht weten maar doen geen gender reveal

8 maanden geleden

Dit wordt de 5e; bij alle kinderen wisten we het maar het lijkt me ook een keer heel bijzonder om er bij de bevalling achter te komen. We hebben er van allebei 2 dus wat dat betreft maakt het ook niet uit

8 maanden geleden

Gender reveal bij geboorte 😂😃

8 maanden geleden

Wij willen het weten en doen ook een gender reveal 🤍

8 maanden geleden

Ik wil het wel weten, maar ga geen gender reveal doen, dat vind ik zo'n overdreven toestand.

8 maanden geleden

Reactie op Emmy W

Ik wil het wel weten, maar ga geen gender reveal doen, dat vind ik zo'n ove ...
100% eens

8 maanden geleden

Jaa wij willen het graag weten. Na 2 jongens hopen we nu stiekem wel op een meisje. Bij de jongens een gender reveal gedaan maar nu willen we t zelf tijdens een fotoshoot doen met t gezinnetje

8 maanden geleden

Wij willen het niet weten! Dus verassing bij de geboorte. Ben wel echt bang dat bijv. Een verloskundige zich verspreekt ofzo.

8 maanden geleden

Ik wil het niet weten. Het lijkt mij een ontzettend mooie verrassing bij de geboorte. Het geslacht maakt voor mij niet uit, altijd goed 🥰

8 maanden geleden

Willen het wel weten en geen gender reveal

8 maanden geleden

Wij willen het zeker weten. Vooral na 4 meisjes🤣. Nee geen gender reveal

8 maanden geleden

Wij willen het meteen weten bij de echo, zijn zo nieuwsgierig! We doen wel een onthulling met familie maar klein geen groot feest

8 maanden geleden

Hier willen we het ook heel graag weten, vind het zo fijn om gericht spulletjes te kopen en de kamer in te richten. Ben ontzettend nieuwschierig maar doen geen gender reveal, enkel met de kids alleen

8 maanden geleden

Wij willen het graag weten. Fijn om alvast een naam uit te zoeken en te weten waar we dat dat betreft aan toe zijn. Maar gender reveal heb ik niks mee. We geven graag een babyshower of kraamfeest ofzo maar een feest omdat het een jongetje of meisje is, voel ik niet zo

8 maanden geleden

Wij willen het niet weten. Lijkt me super leuk zo’n verrassing 🥰

8 maanden geleden

Nee zeker niet. Bij de eerste wisten we het ook niet en dat was zo ontzettend leuk!!!!!

8 maanden geleden

Wij willen het niet weten. Bij de eerste was het ook een verrassing. Alles is goed 🥰

8 maanden geleden

Wij willen het wel weten maar vooral zodat ik lekker kan gaan shoppen en de kamer mooi voor een jongen of meisje kan maken. Geslacht maakt me overigens niks uit, heb al een zoon en meisje lijkt mij leuk omdat we dat nog niet hebben maar 2 knullen natuurlijk ook heel leuk’

8 maanden geleden

Wij willen het bij de geboorte pas weten. Een leuke verrassing bij de geboorte!