8 Reacties
7 maanden geleden
Hoihoi,
Hier lijkt me dat ook erg mooi om het pas met de bevalling te weten. Dit is onze 3e zwangerschap. Bij de eerste wiste we het wel maar hadden we het geheim gehouden tot de bevalling. Bij de 2e hebben we het wel geweten en bekend gemaakt aan iedereen. Deze zwangerschap is een grote verrassing en kwam onverwachts . Dus laat het allemaal maar een verassing blijven tot het einde. Wij hebben een zoon van 12 en een dochter van 9.
7 maanden geleden
Reactie op MylèneNR3
Hoihoi,
Hier lijkt me dat ook erg mooi om het pas met de bevalling te wete ...
Wat leuk allemaal en wat een rijkdom!!
Bij onze eerste wisten wij het ook en was natuurlijk heel leuk om alles te shoppen en te kopen, nu wil ik dit inderdaad zo doen, echt een verrassing en pas bij de bevalling het te weten. Lijkt mij heel bijzonder.
Wel lastiger met shoppen🤭 maar in het begin wordt het vooral beige en neutraal kleuren denk ik
7 maanden geleden
Reactie op Ymamxx
Wat leuk allemaal en wat een rijkdom!!
Bij onze eerste wisten wij het ook ...
Dat shoppen vind ik ook het lastigst vooral als je dan wat leuks tegen kom en je het niet kan kopen. Maar voor het begin vind ik die zachte kleurtjes ook erg leuk en lief. En maakt het allemaal nog extra spannend om het niet te weten.
7 maanden geleden
Wij willen het ook niet weten. Bij mijn vorige zwangerschappen wisten we het wel, maar dit keer wil ik dat het een verrassing is. Wel gaan we een envelop met het geslacht erop aan mijn moeder geven als we rond de 30 weken zijn zodat zij het eerste geboortepakje kan halen en wat extra leuken kleding. Ben zo benieuwd namen hebben we al voor zowel een jongen als een meisje
7 maanden geleden
Heeyy ♡
Ik ben een enorme voorstander van het niet weten van het geslacht. Ik had nooit gedacht dat ik zo zou zijn! Haha
Bij mijn zoontje wilde mijn man het niet weten, en vond dat zo een gek idee. Maar ik ging daarin mee. Wat was dat leuk zeg! Het leek erop dat onze omgeving er meer moeite mee hadden dan wij. Het shoppen was totaal geen probleem; want je koopt een paar pakjes, en niet een hele kledingkast vol. Je weet de maten in de seizoenen niet dus ik ben het er niet mee eens dat het "niet praktisch" is zoals iedereen toen tegen ons zeiden;
- Babykamer is leuk voor een jongen én een meisje.
- De eerste paar pakjes in neutrale kleuren vonden wij ook het mooist ipv roze, of blauw. Ook handig voor een tweede baby =) die willen wij namelijk ook niet weten.
- Mensen komen niet aanzetten met jurkjes en haarbandjes (als het een meisje wordt), want oh, wat was dat een grote angst. Wij wilden, als het een meisje zou worden, het ook lekker stoer kleden en niet meteen zo roze en prinses-achtig. Ieder zijn ding natuurlijk ♡
- Daarnaast, meteen de allergrootste reden om het wéér te willen doen, is dat het zo bijzonder is wanneer je je baby vasthebt bij de geboorte en niet eens kijkt wat het is! Tenminste, dat had ik haha de verloskundige vroeg of ik het al had gezien en toen pas dacht ik: "ohja! Even kijken wat ons kindje is!". In ieder geval gezond en wel op mijn borst, en de rest was niet belangrijk ♡
Ennnnnn!! Wij willen tegenwoordig alles weten, plannen en onder controle houden (ik ook, controlfreak #1) dus het was voor mezelf ook een (geweldige) uitdaging om het eens los te laten en te genieten van het enige feit dat ik zwanger ben en een mens in mij groeit.
Wat een cheesy bericht heb ik getypt, maar dit zijn toch echt mijn argumenten om nu weer te doen ♡
Fijne zwangerschap allemaal en heel veel liefs!! ♡♡♡
7 maanden geleden
Bij ons eerste kindje hebben we ook gewacht tot de bevalling. We wilden geen roze of blauwe kamer, gewoon groen met dieren vonden erg leuk en we zagen het nut er niet van in: je verandert er toch niets aan 😝
Mijn man moest wel echt even schakelen want hij had helemaal in zijn hoofd dat het een zoon zou zijn maar het is een prachtige dochter, haha!
Nu willen we het waarschijnlijk weer als verrassing houden. Ik vond het in ieder geval erg leuk!
7 maanden geleden
Bij mijn dochter wist ik het niet die is inmiddels bijna 10 en nu verwachten we weer een cadeautje, wederom voor gekozen om het pas bij de bevalling te weten 🥰.
Ook van te voren duidelijk gemaakt dat niemand moet zeggen “”gefeliciteerd met je dochter/zoon”” ik wil echt zelf kijken 😅😅