81 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op Maiss

Ja klopt! Ik was helemaal in shock en kon het niet geloven vanmiddag😂
Apart haha maar wel leuk die verassing haha

5 maanden geleden

Met 15+4 hadden wij de geslachtsbepaling. 😄

5 maanden geleden

Reactie op Lis.anne

Met 15+4 hadden wij de geslachtsbepaling. 😄
Das wel duidelijk haha.. Gefeliciteerd 💙

5 maanden geleden

Ik heb hem met 12+5 gehad ik was zo nieuwsgierig ik kon niet meer wachten en het was overduidelijk een jongen

5 maanden geleden

Reactie op 71124

Heb de eerste inkopen al.gedaan namelijk 🤭😅
Ik ook! En ondanks dat het duidelijk was op de echo, vind ik het toch ergens spannend ofzo 😅😆

5 maanden geleden

Reactie op Mennos9

Ik ook! En ondanks dat het duidelijk was op de echo, vind ik het toch ergen ...
Ja nou dat heb ik dus ook🙈

5 maanden geleden

Reactie op 71124

Ja nou dat heb ik dus ook🙈
Omdat je weleens leest dat ze het verkeerd hebben. Maar iedereen zegt dat het wel duidelijk te zien was dus ga er dan maar gewoon van uit

5 maanden geleden

Ik krijg volgende week dinsdag de geslachtsecho, ben dan 14+6! Verloskundige gaf aan dat ze in de weken 14 t/m 16 het goed konden zien. :)

5 maanden geleden

Reactie op 71124

Omdat je weleens leest dat ze het verkeerd hebben. Maar iedereen zegt dat h ...
Ja precies! Vorige keer heb ik dat helemaal niet gehad, maar misschien omdat je het vaker hoort dat een meisje later toch een jongen bleek 🤣 Maar inderdaad ik moet mezelf niet gek maken, ze hebben het uiteindelijk veel vaker goed dan fout!

5 maanden geleden

Reactie op Laian

Ik krijg volgende week dinsdag de geslachtsecho, ben dan 14+6! Verloskundig ...
Ik heb hem 29 mei, ben dan 15+2

5 maanden geleden

Ik heb hem vrijdag met 15+1 gehad, was echt heel duidelijk 😁

5 maanden geleden

wij hadden hem met 14+1 weken! en was duidelijk een jongetje , ze moest wel even zoeken want hij lag niet helemaal goed maar uiteindelijk toch gelukt! 🩵

5 maanden geleden

Ik heb vrijdag de geslachtsecho met 14+6. Ze deden hier alleen wel erg moeilijk erom. Ze doen m eigenlijk pas vanaf 16 weken. Heb ook heel wat echo praktijken af moeten bellen. Bijna geen een wilde het met dit termijn al doen. Wij hebben zaterdag feest want mijn vriend is jarig en leek ons het perfecte moment om het dan te doen aangezien we toch iedereen hier hebben.

5 maanden geleden

Reactie op Girlsmom27

Ik heb vrijdag de geslachtsecho met 14+6. Ze deden hier alleen wel erg moei ...
Wat gek! Hier in Rotterdam en omgeving vele vanaf 13w andere van 14w … ik heb hem met 14+4 in Capelle aan den IJssel

5 maanden geleden

Reactie op kiim92

Wat gek! Hier in Rotterdam en omgeving vele vanaf 13w andere van 14w … ik h ...
Jaa wat gek zeg dat de echo praktijken daar zo verschillend mee zijn! Ik woon trouwens in Sneek ( Friesland). Heb geloof ik elke echo praktijk uit Friesland wel benaderd van de week 😂. Maar bijna iedereen zei nee sorry je bent nog niet ver genoeg.

5 maanden geleden

Ik heb hem morgen met 17 weken!

5 maanden geleden

Ik heb hem morgen met 16+1 weken! Ze zei dat ze eigenlijk ramvol zaten komende weken, maar hebben mij onverwacht nog tussen kunnen zetten.... Spannend!!!

5 maanden geleden

Ik heb hem vanavond… spannend!

5 maanden geleden

Hier kan je het al vanaf 13 weken doen maar ik wacht nog netjes tot volgend week donderdag dan ben ik 14.5 spannend allemaal

5 maanden geleden

Reactie op kiim92

Wat gek! Hier in Rotterdam en omgeving vele vanaf 13w andere van 14w … ik h ...
Hier zojuist gehad in Capelle met precies 15 weken! 100% een meisje zei ze