Hoi allemaal,
Ik ben vandaag precies 14 weken zwanger, en wil graag een geslachtsbepaling echo doen. Vanaf hoeveel weken kan ik die het beste inplannen?
Omdat je weleens leest dat ze het verkeerd hebben. Maar iedereen zegt dat h ...
Ja precies! Vorige keer heb ik dat helemaal niet gehad, maar misschien omdat je het vaker hoort dat een meisje later toch een jongen bleek 🤣
Maar inderdaad ik moet mezelf niet gek maken, ze hebben het uiteindelijk veel vaker goed dan fout!
wij hadden hem met 14+1 weken! en was duidelijk een jongetje , ze moest wel even zoeken want hij lag niet helemaal goed maar uiteindelijk toch gelukt! 🩵
Ik heb vrijdag de geslachtsecho met 14+6. Ze deden hier alleen wel erg moeilijk erom. Ze doen m eigenlijk pas vanaf 16 weken. Heb ook heel wat echo praktijken af moeten bellen. Bijna geen een wilde het met dit termijn al doen. Wij hebben zaterdag feest want mijn vriend is jarig en leek ons het perfecte moment om het dan te doen aangezien we toch iedereen hier hebben.
Wat gek! Hier in Rotterdam en omgeving vele vanaf 13w andere van 14w … ik h ...
Jaa wat gek zeg dat de echo praktijken daar zo verschillend mee zijn! Ik woon trouwens in Sneek ( Friesland). Heb geloof ik elke echo praktijk uit Friesland wel benaderd van de week 😂. Maar bijna iedereen zei nee sorry je bent nog niet ver genoeg.
Ik heb hem morgen met 16+1 weken! Ze zei dat ze eigenlijk ramvol zaten komende weken, maar hebben mij onverwacht nog tussen kunnen zetten.... Spannend!!!