81 Reacties
5 maanden geleden
Ik ben ook in Rotterdam geweest bij Funbaby - aanrader trouwens - en het was super goed te zien met 15 weken. Zij doen het in principe vanaf 14.
5 maanden geleden
Reactie op LJR
Daar ga ik morgen ook heen. Weet al sinds de 13 weken echo wat het wordt, m ...
Zo leuk!
Je hoort het wel vaker dat het toch anders is dan wat ze met 13 weken zeggen 🤭 wij weten het ook zo goed als sinds de 13w echo, maar gewoon ter bevestiging én weer eens extra naar de baby kijken 🥰 deze keer ook met filmpje gereserveerd.. dat we bewegende beelden hebben 🤍
5 maanden geleden
Wij gingen gisteren voor geslachtsbepaling maar kleine werkte niet mee bewoog te veel .. en als toppunt hielt de kleine hand voor geslachtsdeel
5 maanden geleden
Reactie op Momtobe🤍
Hahah ohjee! Mag je nu nog een keer terug komen?
Wij mogen vanmiddag voor ...
Jaa 10 juni mogen we weer
5 maanden geleden
Reactie op 71124
Dan is het een meisje 😅☺️
Zou het haha het is allebei welkom ben wel nieuwschierig!
5 maanden geleden
Nou vanmiddag geweest voor de geslachtsbepaling! De baby maakte het niet makkelijk. Hij/zij had steeds de voetjes ervoor. Maar het is gelukt. Nu of even afwachten tot morgen middag.
5 maanden geleden
ik heb gisteren de geslachts bepaling gehad was toen 15 weken en een dag
5 maanden geleden
Reactie op Snoeky669
Wij krijgen een meisje! Kan iemand uitleggen wat er op de foto aangewezen w ...
Hoi, ben zelf verloskundige dus kan het je wel uitleggen. Al moet ik eerlijk bekennen dat ik het zelf ook absoluut geen duidelijke foto vindt🙈. Links en rechts de duidelijk witte strepen zijn de botten van de benen. Waar het pijltje naar wijst lijken schaamlipjes. Ik zou bij de 20w zeker even opnieuw een plaatje vragen:) Dan is het ook duidelijker te zien!