11 Reacties

3 maanden geleden

Ik heb hier geen ervaring mee, dus kan je helaas niet helpen. (Hopelijk iemand anders hier wel). Maar ben wel erg benieuwd wat dat precies inhoud? Is dit het syndroom van Turner? Sterkte ermee!

3 maanden geleden

Ja is hetzelfde als het syndroom van Turner.

3 maanden geleden

Ik had in mn vlokkentest ook afwijkende geslachtschromosomen. Ze konden niet zeggen of het 1 X chromosoom of 3.. leek op een soort "mozaïek" patroon. Ik had wel ook afwijkingen op mn echo; verdikte nekplooi. Hierop ook nog een vruchtwaterpunctie moeten doen om het zeker te weten; helaas slecht nieuws; syndroom van Turner met een mozaïek model. Ons kindje zou niet levensvatbaar zijn. Zou zelfs al kunnen overlijden in mn buik... dus helaas de verdrietige keuze moeten maken om de zwangerschap te beëindigen. Morgen word ik opgenomen in het ziekenhuis en zal ik moeten gaan bevallen (17+1). Ik wil jou niet bang maken hoor, maar dit is wel mijn negatieve ervaring met geslachtschromosale afwijkingen.

3 maanden geleden

Reactie op Kimb - 94

Ik had in mn vlokkentest ook afwijkende geslachtschromosomen. Ze konden ni ...
Jeetje zeg, wat verdrietig 🥺 heel veel sterkte gewenst 🤎✨

3 maanden geleden

Reactie op Kruumelke

Jeetje zeg, wat verdrietig 🥺 heel veel sterkte gewenst 🤎✨
Ja heel verdrietig 😪dankjewel! 🩷

3 maanden geleden

Reactie op Kimb - 94

Ik had in mn vlokkentest ook afwijkende geslachtschromosomen. Ze konden ni ...
Bedankt om je ervaring te delen. Heel veel sterkte, dit moet niet gemakkelijk zijn voor je! Ik heb mijn vorige zwangerschap ook laten afbreken op 12 weken wegens een cmv infectie en nu heb ik dit. Ik hoop alsnog op een vals positieve niptest, maar de hoop zakt alsmaar meer in mijn schoenen. Op de 12 weken echo was er wel nog niks van afwijkingen te zien.

3 maanden geleden

Reactie op MamaVanKobe

Bedankt om je ervaring te delen. Heel veel sterkte, dit moet niet gemakkeli ...