Hoihoi,
Ik heb vanavond een geslachtsecho staan met 13+4 , nu vroeg ik me af of ze dit dan al wel betrouwbaar kunnen zien.
Hebben jullie hier ervaring mee? Of meer mensen die zo vroeg een geslachtsecho gedaan hebben?
We hebben geen geslachtesecho op dat termijn gedaan maar met de 13 weken echo zagen we het al wel super duidelijk. Toen met 15 weken is dit bevestigd! Dus het kan zeker al wel
Hoi, bij mij was ik precies 13weken en had ik de medische echo van onze tweeling. Wij zagen duidelijk bij de een iets hangen en bij de ander niet (jongen en meisje). Zij wist het wel zeker de gynaecoloog….
Ik vind het zo spannend! Niet dat het geslacht mij wat uit maakt hoor, met beide zullen we gelukkig zijn🩷💙. Alleen het idee gewoon. Dat je misschien gewoon vanavond al weet wat geslacht je kindje heeft
Heyy
Ik heb met 13+2 de geslachtsecho laten doen! Ze zag duidelijk dat het een meisje is. Heb de echo met de echo van een vriendin vergeleken, die een jongetje heeft en ook rond de 13 weken die echo heeft laten doen en daar zie je duidelijk iets tussen de benen zitten op de echo. Dus ze kunnen het zeker wel zien hoor!😊 veel plezier vanavond!