32 Reacties

4 maanden geleden

Het spijt me dat ik je moet teleurstellen, maar het enige betrouwbare vanaf 13 weken is een NIPT test, en daar doen ze hier in NL niet aan. Als je heel erg veel geluk hebt is het vanaf 14/15 weken te zien, maar vanaf 16 weken wordt het steeds betrouwbaarder. Helaas zul je net als de rest van vrouwlijk NL nog even een paar weekjes moeten wachten 😅

4 maanden geleden

+1 En de kans op een valse uitslag van de echo is groter hoe vroeger je bent.. leuk als ze op de 20 weken echo zeggen gefeliciteerd met je meisje en jij zegt uh nee jongen toch?

4 maanden geleden

Lekker naar België gaan daar zijn ze zo ver kunnen ze al heel goed zien met de 13+3 al me vriendinnen Inc ik zijn er heen geweest en nog nooit fout gehad!

4 maanden geleden

Reactie op AnnekeHelmond

Lekker naar België gaan daar zijn ze zo ver kunnen ze al heel goed zien met ...
Waar in België ?

4 maanden geleden

Volgens mij doen ze het in Boxtel wel bij 13 weken! Alleen is het meer de vraag of je het zelf wel moet willen denk ik (vanwege de kans dat het toch niet klopt)

4 maanden geleden

Reactie op tamara2000

Waar in België ?
Lommel Karel martelstraat

4 maanden geleden

Reactie op CIS4

Volgens mij doen ze het in Boxtel wel bij 13 weken! Alleen is het meer de v ...
Ja precies dit. Het blijft absoluut een gok. Spreek uit ervaring!Dus als jij t zeker wil weten, absoluut zeker wil weten wacht je toch gewoon 2 weken?

4 maanden geleden

3D echo Barendrecht. Mijn verloskundige vertelde me dat echo praktijken die het vanaf 13 weken kunnen zien, hierop getraind zijn. Klopt, er is altijd een klein percentage waarbij het wellicht net anders kan zijn (volgens de website 2%). Maar er zijn zelfs verhalen waarbij de 20 weken echo afweek van het daadwerkelijke geslacht. Ik ga volgende week met 14 weken een 3D echo laten uitvoeren met geslachtsbepaling. Puur omdat ik het mooi vind en nieuwsgierig ben. Met een slag om de arm, maar bij iedereen die daar met 13/14 weken is geweest, was het juist. Dus als je het wilt doen, lekker doen!

4 maanden geleden

In rosmalen, bij nive. Je kan het iedere zaterdag inplannen vanaf 13 weken

4 maanden geleden

Reactie op -Nadine-

3D echo Barendrecht. Mijn verloskundige vertelde me dat echo praktijken die ...
Bij deze ga ik toevallig ook (zelf woonachtig in Zaltbommel) en 16 mei met 13 weken geslachtsbepaling

4 maanden geleden

Ik ben vandaag geweest in Berkel enschot waar ik met alle kindjes ben geweest, tot noch toe altijd goed gehad en nu vandaag 13.6 en het geslacht VOL in beeld. Geen twijfel mogelijk. 🩵

4 maanden geleden

Reactie op Amdj93

Bij deze ga ik toevallig ook (zelf woonachtig in Zaltbommel) en 16 mei met ...
Spannend!! Das een aardig stuk voor jou! Ik komende woensdag met 13+6 weken. Ga je voor een 2D of 3D?

4 maanden geleden

Reactie op -Nadine-

Spannend!! Das een aardig stuk voor jou! Ik komende woensdag met 13+6 weken ...
Klopt, gelukkig wonen mijn ouders daar in de buurt haha! Oh spannend ook!! Ik ga voor de 3D en jij?

4 maanden geleden

Volgensmij kijken ze met 13 weken echt naar de nub, althans bij een vriendin van mij hadden ze het via de nub bekeken met 13 weken, maar denk als het een jongetje zou zijn je dit echt al wel kan zien, bij die van ons zag je echt een klein pietje met 14 weken

4 maanden geleden

Bij pret echo en zo in Breda. Vanaf 13 weken. Hier zijn we met onze dochter ook geweest

4 maanden geleden

Volgensmij kijken ze met 13 weken echt naar de nub, althans bij een vriendi ...
Nee, in Breda hebben ze echt naar het geslacht gekeken. Bij 13 weken zagen wij bij onze dochter duidelijk dat het een meisje was. 😃. Ze namen echt de tijd ervoor zodat ze het zeker weten.

4 maanden geleden

Reactie op Amdj93

Klopt, gelukkig wonen mijn ouders daar in de buurt haha! Oh spannend ook!! ...
Ow dat is fijn, kan je gelijk even langs! Wil je het dan ook al bekendmaken? Ik ga ook voor de 3D 🙏🏼✨ twijfel nog een klein beetje om niet gewoon te wachten tot 16 weken, die 2 weken later is. Maar die vrouw van 3D echo Barendrecht zei dat t heeel bijzonder is om nu een 3D te zien. Kindje ligt nog helemaal mooi zichtbaar in de baarmoeder.

4 maanden geleden

Gisteren in Barendrecht geweest. Geslacht kon zij goed zien vertelde ze. Was zo bijzonder om te zien dit!! Geslacht maken we over 2 weken aan onszelf bekend op het strand op Mallorca 😍

4 maanden geleden

Femme Amsterdam doet het vanaf 13 weken. Ik ga zelf woensdag de echo daar laten maken.

4 maanden geleden

Reactie op AnnekeHelmond

Lommel Karel martelstraat
Ik ben ook deze week bij haar in Lommel geweest en kwaliteit van echo is daar zoveeeel beter als in Nederland echt bizar. Het was overduidelijk en geen twijfel mogelijk dat het een meisje is 🩷