32 Reacties
6 maanden geleden
Reactie op mom.of.one
Ik ben ook deze week bij haar in Lommel geweest en kwaliteit van echo is da ...
Mijn vriendinnen zijn er ook altijd allemaal gegaan en nog nooit fout geweest.
6 maanden geleden
Reactie op Maiss
Wauw wat mooi!! Ik ga 22 mei naar Barendrecht met 14+6. Heb ook voor de 3D ...
Bijzonder he.. Ja het gezichtje is nog niet wat het uiteindelijk wordt en er zit nog weinig vlees op 't bot.. Maar daar had ik me ook op ingesteld! Navelstreng zit om t nekje, maar kan geen kwaad zei ze. Samantha is super lief en die stoel ligt zo heerlijk en warm. Tot 15 weken moet je met een volle blaas, dat was effe bikkel. Maar zo mooi om het in dit stadium al gezien te hebben! Heeeeel veel plezier en geniet ervan.
6 maanden geleden
Reactie op Novemberbaby5
Bij pret echo en zo in Breda. Vanaf 13 weken. Hier zijn we met onze dochter ...
Wij hadden gisteren met 13+1 een pretecho 2D en het geslacht kwam zo duidelijk in beeld dat het echt niet te missen was! Ook bij pretecho en zo maar dan een andere locatie 😁
6 maanden geleden
Ik ben gister met 13+2 in dordrecht geweest, zij doet het echt mega fijn! Bij baby echo dordrecht 😍 geslacht was goed te zien 🥰
6 maanden geleden
Bij ons (Capelle aan den IJssel) kijkt ze bij de 13weken echt niet maar het geslacht, zelfs niet de nub :-(
Wij moeten helaas geduld hebben tot 23 mei, dan ben ik 15+5.
Later gaan we nog wel voor een 3d/4d echo bij Wonder Babies in Capelle aan den IJssel.
5 maanden geleden
Late reactie maar ik heb de geslachtsbepalingsecho met 13 weken bij babys world gedaan. Heel erg betrouwbaar en ook bij de vorige kindjes daar geweest! Het is wel in Den haag, voor de mama’s die nog niet kunnen wachten dus🥰
4 maanden geleden
Reactie op mom.of.one
Mijn vriendinnen zijn er ook altijd allemaal gegaan en nog nooit fout gewee ...
Nou ik ben op aanraden van hier ook daar naar toe geweest.
De eerste keer dacht ze een meisje, maar ze kon ze het niet met 100% zekerheid zeggen dus we mochten een week later terug komen.
Ze was een stuk minder vriendelijk dan de eerste keer, heeft nog een keer gekeken.
"ja het is een meisje"
en 10 minuten later stonden we weer buiten.
Vandaag 20 weken echo gehad en het is toch echt een jongetje.
Ben blij dat ik naar mijn eigen gevoel heb geluisterd en nog niks heb gekocht of aan de babykamer ben begonnen 🙄
4 maanden geleden
Reactie op Chibi24
Nou ik ben op aanraden van hier ook daar naar toe geweest.
De eerste keer ...
Wat vervelend dat jou ervaring niet goed is geweest bij haar. Ik had onze verloskundige verteld dat we bij haar waren geweest en ze gaf aan dat zij echt goed is en t meestal altijd goed heeft. Het kan helaas altijd eens voorkomen dat het niet duidelijk is dat blijkt.
Bij ons zag ze meteen meisje en met 15 & 20 weken is het nogmaals bevestigd en krijgen echt een meisje 🩷