Hoi hoi,
Ik ben momenteel 35+2.
Vanochtend nergens last van maar gedurende de dag steeds meer last in m’n bovenbuik en gespannen, harde, strakke buik.
Het is niet pijnlijk, het is een continu zeurend gevoel, net zoals wanneer je veel te veel gegeten hebt.
Herkent iemand dit?
Zeker. Ik heb dit al weeeeeken, maar sinds de baby is ingedaald al na een kort stukje lopen/ iets fysiek doen. Zolang er geen bloedverlies of vruchtwater verlies is is er niets aan de hand aldus mijn vk.
Ik had gister eind van de gister inderdaad ook! Vandaag weer nergens last van tot zover, maar wie weet komt het later nog. Ik omschreef het aan m'n vriend dat het voelde alsof ik twee kerstdiners had gegeten. Zo vol/opgeblazen
Ik had gister eind van de gister inderdaad ook! Vandaag weer nergens last v ...
Nou inderdaad! Ik vind het ook moeilijk te omschrijven omdat het niet echt pijn doet maar het is wel heel vervelend! Ik heb volgens mij ook nooit harde buiken oid gehad dus wist niet zo goed wat ik hiervan moest denken😂
Ik zou voor de zekerheid verloskundige bellen, bij mij was een strakke band om buik een teken bij vorige zwangerschap van hoge bloeddruk/ beginnende zwangerschapsvergiftiging (niet om je bang te maken, maar zoiets uit te sluiten voor de zekerheid :))
Ik heb het ook aan de bovenkant, met name in de avond of als ik lichamelijk iets zwaarders gedaan heb. Van buiten ook goed te voelen, m’n man zei al van wow baar je een blok beton😅 Hij is bij mij trouwens wel al volledig ingedaald.
Hier ook herkenbaar. Heb dit ookal een aantal weken. Ben nu 33+3 en vandaag is het echt heftig. Voelt idd alsof je veel te veel gegeten hebt terwijl dat niet zo is. De enige houding die mij helpt is soort half liggend op de bank. Dan ontspant het ietsje maar zodra ik beweeg of opsta is het er weer. Wilde het ook even navragen bij de verloskundige. Leef met je mee! 😘
Hier ook herkenbaar. Heb dit ookal een aantal weken. Ben nu 33+3 en vandaag ...
Haha ja een houding vinden waarin je minder last heb ik lastig idd! Ik heb vandaag de hele dag gewerkt op kantoor en kon ook gewoon niet lekker zitten!