28 Reacties
6 maanden geleden
Ik heb dat nog niet met geuren maar ik heb op het moment een beetje een afkeer voor het poetsen van tanden ik vind het zo'n straf op t moment maar moet toch gebeuren
6 maanden geleden
Yup hier ook!
Echt vreselijk. Thuis bepaalde geurtjes, in de supermarkt bepaald eten en (mensen) 🤢
6 maanden geleden
Reactie op anom
Dit ervaar ik dus ook en daardoor ben ik steeds misselijk en moet ik overge ...
Dit is heel herkenbaar 😔 Voel me ook zo schuldig tegenover iedereen. Werkelijk bijna alles en iedereen stinkt. Dit is mijn vierde zwangerschap en helaas elke keer gehad. 😔
6 maanden geleden
Hier precies hetzelfde helaas.. volgens mij gaat het na het 1e trimester over dus ik hoop het 🥴
6 maanden geleden
Ik heb gisteren nacht echt een meltdown gehad omdat mijn man naast mij in bed niet veel anders was voor mij dan een knoflook diffuser. Mijn mond was kurkdroog omdat ik niet door mijn neus kon adem halen. Probeerde op de bank te slapen, keuken rook ook naar knoflook. Echt erg zeg.
6 maanden geleden
Reactie op RunwayRapsody
Ik heb gisteren nacht echt een meltdown gehad omdat mijn man naast mij in b ...
DIT, letterlijk dit heb ik gewoon! Zo een sterke intense geur waar je kots misselijk van wordt. Het lijkt ook uit de neus te komen die geur. Heb hele nacht er niet van geslapen door die geur
6 maanden geleden
Ik heb vandaag nog de parfum van mijn man weg gegooid omdat ik het écht niet meer trok.. had hem nog wel zelf voor hem gekocht paar maanden geleden🫣 En zijn lichaamsgeur staat me ook absoluut niet meer aan, wordt er misselijk van in bed, vroeg zelfs vandeweek of hij aan de lopende band windjes liet ofzo maar nee.. vind het bijna zielig😳
6 maanden geleden
Ik vind mijn huis voor een groot deel niet lekker ruiken haha. Ben bijna elke dag aan het schoonmaken, maar toch ruik ik telkens weer een vies geurtje. Echt om gek van te worden 😮💨
Geen idee hoe je het oplost eigenlijk, zou dat ook wel willen weten 😅
6 maanden geleden
Ik heb sinds dag 1 van mn zwangerschap ook een geurtje in mn neus die maar niet verdwijnt. Gelukkig is het er niet constant, maar heeeel veel mannen hebben 'het geurtje' en het ruikt naar oude verstikte was. Zo naïef als ik ben heb ik zonder ruiken een grote fles nieuwe douchegel gekocht, (de verpakking was mooi en had mn handen vol). Sta ik te douchen, blijkt dat hét geurtje te zijn 🤣🤢 hop.meteen de kliko in! De hele dag door af en aan ruik ik het, gek word ik ervan.
6 maanden geleden
Reactie op mermaidmommy
Ik vind mijn huis voor een groot deel niet lekker ruiken haha. Ben bijna el ...
Ja dit dus. Het is om te janken. Zodra ik binnenstap in mijn eigen huis moet ik al bijna kokhalzen. Ik doe nu dus telkens flesje pepermunt olie in m’n zak hahaha en dan smeer ik dat onder m’n neus. Zo geschift 😂
6 maanden geleden
Reactie op o0O0o_Mies
Ik heb sinds dag 1 van mn zwangerschap ook een geurtje in mn neus die maar ...
Dit is mijn angst hè. Ik wil eigenlijk echt even andere zeep etc. kopen, maar zo bang dat ik daar ook slecht op ga net als jij 😂
6 maanden geleden
Reactie op Charlottev1992
Hier precies hetzelfde helaas.. volgens mij gaat het na het 1e trimester ov ...
Ik hoop het. Ben woensdag 13 weken, kan niet wachten tot de dag aanbreekt dat ik normaal kan rondlopen in m’n eigen huis 🥲
6 maanden geleden
Reactie op Krullenbolletje
Dit is mijn angst hè. Ik wil eigenlijk echt even andere zeep etc. kopen, ma ...
Geurloze zeepjes!