54 Reacties

3 maanden geleden

ik wou graag een meisje maar me gevoel zei dat jongen zou krijgen. maar ik krijg toch een meisje je weet het nooit 😋😋

3 maanden geleden

Mijn gevoel zegt een meisje, gister nacht erover gedroomd dat het een zij is. Dan moet het wel kloppen toch 😜

3 maanden geleden

Ik had heeel erg het gevoel dat het een meisje was en dit bleek ook te kloppen 🙈😊

3 maanden geleden

Mijn vriend was overtuigd van een meisje en dat krijgen we ook! Ik had geen flauw idee, vind het fascinerend dat sommige mensen wel een sterk voorgevoel hebben! Laat je morgen weten of je goed zat?

3 maanden geleden

Bij mij klopte mijn gevoel 2x. Bij mijn eerste was ik heilig overtuigd dat het een jongen was en nu is mijn zwangerschap zó compleet anders dat ik bijna zeker wist dat het een meisje zou zijn. Gek genoeg klopte het dus beide keren wel 💗

3 maanden geleden

Bij mijn dochter sterk gevoel dat het een jongen zou zijn, was het dus niet🤪 Nu weer gevoel van jongetje en leek op de nub ook. Vrijdag 20 weken echo, dan weten we het!

3 maanden geleden

Ik herken het, was er van overtuigd dat het een jongen is. Gewoon m'n gevoel, maar het is een meisje🥹🩷.

3 maanden geleden

Ik wist bijna zeker dat het een meisje was en had dit ook gedroomd maar blijkt toch een jongen te zijn 😋 Zelf vannacht droomde ik weer dat ze bij de 20 weken echo zeiden dat het toch een meisje blijkt te zijn 🤣 We hebben al een dochter en toen ik zwanger was van haar dacht ik eigenlijk dat het een jongen was. Wat dat betreft is mij mij dus steeds het tegenovergestelde waar 🤭

3 maanden geleden

Bij mijn zoon had ik een heel sterk gevoel dat het een jongen was. Toen ik toendertijd bij de 20weken echo hoorde dat het een meisje zou zijn geloofde ik het ook niet maar ze waren er erg zeker van. Bij geboorte bleek het dus toch een jongen. Bij deze zwangerschap heb ik een heel sterk gevoel dat ik een meisje krijg. Vandaag een geslachtsbepaling echo gehad bij een zeer ervaren dame (ook mijn verpleegkundige in het ziekenhuis geweest bij mijn zoon zijn geboorte) en zij geeft aan dat ze echt 100 procent zeker weet dat dit een meisje is. Ze heft echt een half uur lang meerdere keren uit alle hoeken gekeken. Dus mijn gevoel lijkt tot nu toe wel elke keer te kloppen.

3 maanden geleden

Ik had al een paar weken super sterk het gevoel voor een jongetje, geen idee waarom 🤷🏻‍♀️ Afgelopen weekend de gender reveal gehad en krijgen idd een jongetje 🩵

3 maanden geleden

Ik dacht een meisje en het is een meisje 💗

3 maanden geleden

Ik heb al sinds de positieve test heel erg sterk het gevoel dat het een jongen gaat zijn, ik hoor het volgende week vrijdag dus ik ben benieuwd!

3 maanden geleden

Ik dacht en droomde over een jongetje en wij krijgen een jongetje 💙

3 maanden geleden

Ik heb 2x gedroomd dat we een jongen zouden krijgen maar heb nu ineens steeds meer het gevoel van een meisje 🤪 vrijdag hebben we de 20weken echo dus dan krijgen we het te horen, ben zo benieuwd! 😍🩵🩷

3 maanden geleden

Ik werd een keer rond 5/6 weken wakker met een sterke ingeving dat het een jongetje zou worden, en dat wordt het ook is bevestigd 😊🩵

3 maanden geleden

Ik wist zo zeker dat het een meisje zou zijn.. alles in mij zei een meisje.. en toen kwam de echo, deed ik mijn ogen open en was de kamer blauw verlicht😂💙 Ik heb er nog nooit zo naast gezeten qua gevoel😇

3 maanden geleden

Mijn voorgevoel zegt een meisje. Maar wij willen niet weten wat het word. De enigste persoon die het wel gaat weten is mijn moeder om het geboorte armbandje en pakje te halen 😊

3 maanden geleden

Reactie op nicolehzz

Mijn vriend was overtuigd van een meisje en dat krijgen we ook! Ik had geen ...
Ja zeker laat ik het even weten. Bijna iedereen om me heen denkt ook een jongetje. Grappig is dat.

3 maanden geleden

Reactie op SnnevL

Bij mijn dochter sterk gevoel dat het een jongen zou zijn, was het dus niet ...
Ah laat je het weten of je gevoel juist was??

3 maanden geleden

Reactie op Naomiiixxx

Ik heb al sinds de positieve test heel erg sterk het gevoel dat het een jon ...
Wat spannend. Laat je weten of je gevoel juist is?