54 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op Maiss

Ik wist zo zeker dat het een meisje zou zijn.. alles in mij zei een meisje. ...
Bizar toch?! Ik ben er ook heilig van overtuigd dat het een jongetje is. Ik ga het zien straks.

3 maanden geleden

Volgende week weten we eindelijk of mijn sterke voorgevoel voor meisje klopt ! Met mijn zoon had ik wel gelijk 馃槉

3 maanden geleden

Ik heb eigenlijk nooit een voorgevoel voor iets, maar tijdens de zwangerschap wel gehad. Ook voordat ik 眉berhaupt moeder wilde worden droomde ik weleens dat ik aan het bevallen was en het was altijd een jongetje! Tijdens deze zwangerschap had ik dus ook een voorgevoel dat het een jongen was. En het klopt ook 馃挋

3 maanden geleden

Morgen 20 weken echo, dan ben ik 18 weken en 3 dagen. Vorige echo niet precies kunnen zien wat het wordt, hopelijk morgen wel

3 maanden geleden

Mijn man dacht heel sterk aan een meisje, ik zat er een beetje tussen. Onze nub liet bij 13 weken een hele duidelijke jongen zien (maar geeft geen garantie). Nu hebben we het telkens over hem. Over 2 weken weten we het zeker, met de 20 weken echo horen we het geslacht

3 maanden geleden

Zojuist dan de pretecho gehad! En mijn gevoel klopte! Ik krijg een zoon 馃挋馃挋馃挋馃挋馃挋. Voel me ontzettend trots.

3 maanden geleden

Kon niet missen 馃挋

3 maanden geleden

Tijdens het huishouden schoot er ineens een meisjes naam in mijn hoofd. Vanaf toen het gevoel gehad dat het een meisje zou worden en met 16 weken is dit ook bevestigd 馃挄

3 maanden geleden

Vanaf het begin her gevoel gehad dat het een jongen zou zijn, heb inmiddels de geslachtsbepaling gehad en mijn gevoel heeft het goed gehad 馃挋馃挋

3 maanden geleden

Ik heb vanaf het begin af aan het gevoel gehad dat het een meisje is, ik heb heel even getwijfeld toen ik een paar weken geleden een droom had over dat het een jongen is maar dat gevoel was gauw weg. Mijn man, moeder en beste vriendin zeggen ook al vanaf het begin dat het een meisje is. Ik heb deze week de geslachtsecho gehad en het is inderdaad een meisje!!

3 maanden geleden

Ik dacht echt 100% meisje. NUB zei ook meisje. Was met 16 weken een jongen. 馃槄

3 maanden geleden

Helemaal overtuigd van een meisje. Vorige zwangerschap ook en bij de eerste een jongen. Alle 3 de keren had mijn intu茂tie vanaf de test gelijk馃挋馃挆馃挆

3 maanden geleden

Ik weet niet zo goed of het een voorgevoel of een voorkeur is.. we komen er ook bij de geboorte pas achter dus wil er niet teveel mee bezig zijn ;)

3 maanden geleden

Ik was ervan overtuigd dat het een meisje was en dit bleek ook zo bij de geslachtsecho 馃き馃┓

3 maanden geleden

Vandaag mooie 20 weken echo gehad en deze keer klopte mijn gevoel van een jongetje wel!

3 maanden geleden

Ik had vanaf het begin het gevoel dat het een jongentje was, mijn dromen gingen altijd over een jongentje. En het bleek ook een jongentje te zijn hihi

3 maanden geleden

Mijn gevoel zei een meisje en het is ook een meisje

3 maanden geleden

Bij mn eerste had ik een heeel sterk gevoel dat het een meisje zou zijn. Ik heb ook altijd al gedacht mijn 1e kind wordt een meisje en de 2e een jongen. Zat er compleet naast 馃ぃ 1e was een jongen en de 2e wordt een meisje 馃挄

3 maanden geleden

Ik was heilig overtuigd van een jongetje, gewoon instinctief. Gisteren echo gehad en bleek er volledig naast te zitten! Het is een meisje 馃┓

3 maanden geleden

Ik voelde als sinds het begin een meisje en het is ook een meisje馃┓