54 Reacties

3 maanden geleden

Het is een jongetje, in mijn buik🩵

3 maanden geleden

Reactie op o0O0o_Mies

Ik was heilig overtuigd van een jongetje, gewoon instinctief. Gisteren echo ...
Hier precies hetzelfde! 🙈 Ook gisteren echo gehad en blijkt een meisje te zijn 🩷

3 maanden geleden

Hahaha wij kregen de grootste mindfuck ooit vandaag. NUB zei meisje, bij 16 weken geslachtsecho gedaan en toen zei ze 100% jongen. Nu bij 20 weken echo blijkt het toch eeeecht een meisje te zijn. 😂

3 maanden geleden

Reactie op FräuleinV

Hahaha wij kregen de grootste mindfuck ooit vandaag. NUB zei meisje, bij 16 ...
Oh dat meen je! Dat is ook even schakelen zeg! 🫣

3 maanden geleden

Mijn gevoel zei dat we een jongetje zouden krijgen. Onze omgeving was heel stellig dat het een meisje zou worden. Daardoor begon ik toch te twijfelen. Uiteindelijk blijkt het een jongetje te zijn! Altijd naar je eigen gevoel luisteren (en daarna natuurlijk naar de verloskundige 😉)

3 maanden geleden

Reactie op AHV2002

Mijn gevoel zei dat we een jongetje zouden krijgen. Onze omgeving was heel ...
Wat grappig! Hier precies hetzelfde. Vrienden en familie denken stuk voor stuk dat het een meisje wordt. Volgende maand gaan we ze vertellen dat ze er allemaal naast zitten 😂

3 maanden geleden

Reactie op FräuleinV

Hahaha wij kregen de grootste mindfuck ooit vandaag. NUB zei meisje, bij 16 ...
Kwam dit door een opgezwollen clitoris bij 16 weken? Ikzelf weet via de NIPT dat ik in verwachting ben van een meisje, maar bij de 16 weken echo dacht ik echt een piemeltje te zien. Gyneacologe gaf toen aan dat rond deze termijn de clitoris nog erg opgezwollen kon zijn en daardoor kon lijken op een piemeltje. Toch ben ik nu ook heel benieuwd hoe alles er met 20 weken zal uitzien binnenkort en of alles dan daadwerkelijk zal duiden op een meisje

3 maanden geleden

Mijn vriend en ik waren overtuigd van n jongetje en we krijgen een meisje. Als ik naar symptomen keek, gaven deze wel aan meisje. Maar alles voor ons is goed, wel spannend en leuk hoor!💙💟

3 maanden geleden

Reactie op Emma7632

Wat grappig! Hier precies hetzelfde. Vrienden en familie denken stuk voor s ...
Geniet van de reacties, ze waren stuk voor stuk goud waard. Voornamelijk onze vrienden hebben een minuut in ongeloof voor zich uit gestaard 😂😂

3 maanden geleden

Reactie op EP93

Kwam dit door een opgezwollen clitoris bij 16 weken? Ikzelf weet via de NIP ...
Denk dat dat het geval dan was! Maar geen idee eigenlijk! Ik vind het wel leuk, een meisje 🩷🩷

3 maanden geleden

Reactie op FräuleinV

Hahaha wij kregen de grootste mindfuck ooit vandaag. NUB zei meisje, bij 16 ...
Nou zoiets had ik ook, bij 14 weken echo duidelijk een jongetje geen twijfel mogelijk etc.. vervolgens 20 weken echo echt een meisje. Nu twijfel ik en durf niet eens kleding te kopen…..🥹🥹

3 maanden geleden

Reactie op Happy mother

Nou zoiets had ik ook, bij 14 weken echo duidelijk een jongetje geen twijfe ...
De NUB is minder betrouwbaar dan die 20 weken echo. Als er geen piemeltje zit, zit er gewoonweg geen piemeltje! 😊

3 maanden geleden

Ik denk al mn hele leven dat als ik ooit kinderen krijg dat het dan een jongen is en ook de hele zwangerschap was ik overtuigd van een jongen maar vandaag op de 20 weken echo bleek het toch een meisje te zijn!🩷🩷🩷

3 maanden geleden

Ik had heel erg het gevoel dat het een meisje was ook 2x over gedroomd en het is ook een meisje🥰 maar ik durfde het echt niet te hopen en het voorgevoel te vertrouwen omdat ik al 2 jongens heb