68 Reacties

6 maanden geleden

Is zeker mogelijk haha. Nu begin ik met 63.5 kg. Vorige zwangerschap begon ik met 80kg en woog ik op het einde 100kg. Dat vond ik niet zo leuk馃檲 Ben benieuwd hoeveel ik deze keer aankom!

6 maanden geleden

Ik begin dit keer met 79,9. Vorige zwangerschap startte ik met 84 en eindigde ik met 108, dussss we gaan iets meer letten op al het ongezonde (ik at de vorige keer 5 weken lang elke dag poffertjes met poedersuiker en boter 馃槄) en dan gaan we het wel zien. 馃馃徏馃檲

6 maanden geleden

Ik ga aan de verloskundige vragen of we niet kunnen wegen. Wat doen ze 眉berhaupt met die info! Vond het vorige zwangerschap zo鈥檔 ding voor mezelf. At gewoon normaal en gezond en sporten tot de laatste week, maar voor mijn gevoel kwam ik enorm veel aan (van 83 naar 99). Mijn startgewicht is nu iets hoger (87) en ik heb echt geen zin in die 100.. Maar ben ook best lang (1m80), dus dan ga je al snel die kant op.

6 maanden geleden

Ik begon bij 55. Hopelijk valt 't mee. 馃槳

6 maanden geleden

Zijn jullie aangekomen in gewicht in de eerste 6 weken?

6 maanden geleden

Reactie op SnnevL

Is zeker mogelijk haha. Nu begin ik met 63.5 kg. Vorige zwangerschap begon ...
37,5 kilo afgevallen, wat ontzettend knap!

6 maanden geleden

Mijn vorige zwangerschap begon eerst met 9 maanden hormonen en direct zwanger .. in 18 maanden van 58 naar 92 馃ぃ馃ぃ馃憤馃徎 ik ben 171 dus de eerste kilo鈥檚 kon ik prima gebruiken. Nu hoop ik het rond 15 kilo ge houden馃槉

6 maanden geleden

Ik vind het ook echt een ding. Vorige keer al. Toen ik bij latere afspraken aangaf dat ik er echt tegenop zag om weer te wegen toen mocht ik stoppen. Maar zal nu de eerste keren wel weer gevraagd worden. Volgens mij om risico in te schatten qua Bmi wat je hebt maar ook om te kijken of je niet te snel aankomt (of juist teveel afvalt bij misselijkheid)

6 maanden geleden

Reactie op 1-Willeke

37,5 kilo afgevallen, wat ontzettend knap!
Jaaa dank je, maar ik moet zeggen, tijdens de zwangerschap was het echt voornamelijk vocht, dit ging er eigenlijk best gauw weer vanaf.. Zat binnen een half jaar weer op mijn oude gewicht. Ik ben afgelopen jaar die +-17 kilo kwijtgeraakt, daar ben ik wel trots op馃榿

6 maanden geleden

Reactie op SnnevL

Jaaa dank je, maar ik moet zeggen, tijdens de zwangerschap was het echt voo ...
Mag ik vragen hoe je het gedaan hebt afgelopen? En je bent meer dan terecht trots! Echt heel knap!

6 maanden geleden

Reactie op Cgr

Zijn jullie aangekomen in gewicht in de eerste 6 weken?
Ik val tot nu toe vooral af (5+2)

6 maanden geleden

Reactie op missfionacaroline

Mag ik vragen hoe je het gedaan hebt afgelopen? En je bent meer dan terecht ...
Ik ben intermittent fasting gaan doen, en gezondere keuzes gaan maken qua voeding. Ik at tussen 12 en 8, lunch tussendoortjes en avond eten. En elke avond 1 stukje chocola馃き Ik had de yazio app gedownload, hier hield ik ook een beetje bij wat ik at, zodat ik iets zicht had op de kcal inname. Maar ik ben er zeker niet obsessief mee bezig geweest hoor, at nogsteeds af en toe pizza, taart oid馃お

6 maanden geleden

Reactie op SnnevL

Ik ben intermittent fasting gaan doen, en gezondere keuzes gaan maken qua v ...
Meid, wat een prestatie! Doe je het nu nog steeds zo? Of hoe blijf je op gewicht?

6 maanden geleden

Reactie op missfionacaroline

Meid, wat een prestatie! Doe je het nu nog steeds zo? Of hoe blijf je op ge ...
Dank je! Nee, ik zit op dit moment met een zak Maltesers op de bank馃槀 Intermittent doe ik eigenlijk al niet meer sinds dat ik m'n doel heb behaald, dat was 65 kg. Maar ik probeer nogsteeds wel op voeding te letten, maar inderdaad meer om op gewicht te blijven, en dat gaat tot nu toe goed馃榿 Nu dus weer zwanger, en ik hoop dat het mee gaat vallen qua gewicht haha.

6 maanden geleden

Reactie op Cgr

Zijn jullie aangekomen in gewicht in de eerste 6 weken?
Ik heb mezelf net gewogen (5,5 wk nu) en heb nog steeds het zelfde gewicht als twee maanden geleden

6 maanden geleden

Hier 115 kilo. Veeeels te zwaar. Was toevallig ook net op het punt dat ik dacht ik moet echt onder de 100. Heb een brede bouw en ben nooit echt slank geweest helaas, maar wel een stuk slanker. (Laatste 3 jaar best wat aangekomen) Dus weer gaan sporten en gezond eten en minder calorie毛n en toen zwanger. Dus dat wordt naderhand aan de slag inclusief de zwangerschapskilo鈥檚! En flink ook馃槵 blijf wel grotendeels gezond eten en ook sporten maargoed afvallen wordt natuurlijk afgeraden.

6 maanden geleden

Reactie op Pris13

Hier 115 kilo. Veeeels te zwaar. Was toevallig ook net op het punt dat ik d ...
Same here. Hoe ga jij er mee om? Ik was net 10 kilo kwijt geraakt, sporten goed opgepakt met 4 x in de week en nu ben ik bang dat ik iets verkeerds doe als ik ga sporten 馃槳馃槳

6 maanden geleden

hier 65 kilo begonnen, de komende weken maar kijken hoeveel ik aankom...

6 maanden geleden

Oh jeetje, hier heb ik nog helemaal niet bij stilgestaan haha! Ik ben door alle hormonen de afgelopen jaren zo鈥檔 10 kg aangekomen, start met 74 kg. Nu door de misselijkheid minder trek maar er zullen vast en zeker wat kilo鈥檚 bij gaan komen!

6 maanden geleden

Ladies. We moeten afzien van het eten van chips, snoepjes 馃嵀 馃槀 gezond maar niet te veel 馃槀