68 Reacties

7 maanden geleden

6 weken nu en ik begon dus met 63.5 zit nu op 64.8. Als dat zo doorgaat lukt die +20kg wel weer😂 eet niet meer/anders.

7 maanden geleden

Ik ben 1m74 en begin mijn zwangerschap met 59kg. Bij mijn eerste zwangerschap 13kg aangekomen. Benieuwd of dat nu ook weer zo zal zijn!

7 maanden geleden

Ik ben 1.68, begin met 50 kilo. Maar heb al veel gespuugd dus zal wel wat van af gaan weer. Bij de eerste begonnen met 55 , eerst afgevallen en uiteindelijk woog ik 75.

7 maanden geleden

Ik begon met 76.4 kg bij 1.68 en nu 78.2 kg vanmorgen met precies 5 weken. Ik hoop dat het aankomen mee gaat vallen, proberen zo gezond mogelijk te eten en lekker bewegen , balans zien te vinden

7 maanden geleden

Ik ben 179cm en weeg 87kg

7 maanden geleden

Ik begon de vorige met 84 kg en eindige met 104 kg 😱🤣 ik ben 1.74. Dat is 9 april een jaar geleden. Ben dus de kilo's nog niet kwijt... Ben nu rond de 91 kilo.

7 maanden geleden

83kg op moment van positieve test, en nu dankzij 3 dagen buikgriep 81 🥴 Vorige zwangerschap gestart op 89 en uiteindelijk 104kg - toen was ik in m'n kraamweek alweer terug op startgewicht dus blijkbaar heel veel vocht 😱 (ok, ruim 2 liter bloedverlies hielp ook niet 🫣)

7 maanden geleden

Ik ben 48 kilo en heb al 2 kindjes dus ben benieuwd hoeveel ik nu aankom😁

7 maanden geleden

Reactie op Hartje1

Ik ben 48 kilo en heb al 2 kindjes dus ben benieuwd hoeveel ik nu aankom😁
Ik was toen ik beviel van mijn 2e kindje lichter na de bevalling dan toen ik net zwanger was heel gek was dat haha 😛

6 maanden geleden

Ik ben 168cm, zwanger van 2e kindje. Nog steeds +3kg zwaarder van vorige zwangerschap en nu 68 kg (+1kg met 10 weken)😢. Ben de vorige keer vooral aangekomen na de zwangerschap doordat ik zo ging vreten vanwege vermoeidheid/borstvoeding dus dat wil ik sowieso anders gaan doen! Helaas nu al 4 weken niet kunnen sporten vanwege extreme moeheid en misselijkheid. Ben wel bang dat ik nu meer ga aankomen bij deze tweede zwangerschap

6 maanden geleden

Mijn 2e zwangerschap! Startgewicht: 66.7 Nu 13+2 totaal 68.1 1.4 dus aangekomen, ben er oke mee :)

6 maanden geleden

169. Zwanger van de tweede en momenteel 52 KG. Ben extreem afgevallen na de eerste, geen idee hoe wat en waarom. Maar ben begonnen met 48 KG deze zwangerschap… ondergewicht dus. Hopelijk dat het er na deze zwangerschap niet weer allemaal af vliegt, want er blijft niks over. Heel stom.

6 maanden geleden

Reactie op Nikkietje321

Mijn 2e zwangerschap! Startgewicht: 66.7 Nu 13+2 totaal 68.1 1.4 dus aa ...
Hé wat toevallig een naamgenoot! Zie je niet vaak met deze schrijfwijze !!! Hahaha

6 maanden geleden

Ik ben nu eerste 14 weken 5kg afgevallen, door de misselijkheid.... 80kg begonnen, nu 75kg. Maar dat komt er vanaf nu vast wel weer bij en de rest! Afgelopen jaar 15kg afgevallen, ik woog na mijn vorige zwangerschap 95kg.... ben nu ook van plan wat beter op m'n voeding te blijven letten, niet zomaar alles vreten omdat het kan. 🫠🤭😅 Dat is weer makkelijker gedacht dan gedaan.... komt vast goed!

6 maanden geleden

Ik ben al een lange tijd veel te zwaar door stoppen met roken en de corona lockdowns. Helaas lukt het maar niet om af te vallen. Ik ga mij er dan ook niet mee bezig houden en mezelf extra zorgen geven. Ik ben nu eenmaal te zwaar en blijf echt wel zo gezond mogelijk eten en bewegen maar als er nog 10 bij komt tja dan is dat maar zo.

6 maanden geleden

Begonnen met 67kg, nu ongeveer 1,5kg aangekomen, bij 1.75m. Ik vind de gewichtstoename nog wel meevallen maar vind wel dat ik al een stuk minder strak ben.. komt denk ik doordat alle spieren weker worden, icm minder sporten en meer vocht vasthouden.

6 maanden geleden

In de eerste 8 weken was ik 2,6 kg afgevallen door misselijkheid en spugen. Daarna 1,4 kg aangekomen. Dus nu met 14 weken -1,2 kg vanaf m’n startgewicht.

6 maanden geleden

Ik ben 157 en was voor mn zwangerschap door medicijnen afgevallen tot 54 kg. Nu 12 weken zwanger en ook al 10 weken gestopt met medicatie en alweer op 57,5kg terug. Mijn startgewicht pre medicatie hahah alleen nu zie je echt een buikje en die was vroeger toch echt platter haha. Benieuwd waar ik ga eindigen. Heb ook echt zoveel honger de hele tijd, zoveel meer dan met medicijnen en pre-zwangerschap!

6 maanden geleden

Ben nu -1,5 kilo (met 14 weken). Was een aantal weken misselijk. Vorige zwangerschap in totaal 12kg aangekomen. Ik merk dat ik deze zwangerschap wel meer zin heb om zoet te snacken dus ik let er heel erg op om dan fruit te eten ipv bijv chocola.

4 maanden geleden

Ik ben nu 19+3 weken zwanger en al 10 kilo aangekomen. Dit is mijn eerste zwangerschap. Ik schrok ervan, ik weeg mezelf namelijk niet vaak. Is dit goed/gezond? En normaal dat dit zo voorkomt?