68 Reacties
6 maanden geleden
Ik ben 168cm, zwanger van 2e kindje. Nog steeds +3kg zwaarder van vorige zwangerschap en nu 68 kg (+1kg met 10 weken)😢. Ben de vorige keer vooral aangekomen na de zwangerschap doordat ik zo ging vreten vanwege vermoeidheid/borstvoeding dus dat wil ik sowieso anders gaan doen! Helaas nu al 4 weken niet kunnen sporten vanwege extreme moeheid en misselijkheid. Ben wel bang dat ik nu meer ga aankomen bij deze tweede zwangerschap
6 maanden geleden
Mijn 2e zwangerschap!
Startgewicht: 66.7
Nu 13+2 totaal 68.1
1.4 dus aangekomen, ben er oke mee :)
6 maanden geleden
169. Zwanger van de tweede en momenteel 52 KG. Ben extreem afgevallen na de eerste, geen idee hoe wat en waarom. Maar ben begonnen met 48 KG deze zwangerschap… ondergewicht dus. Hopelijk dat het er na deze zwangerschap niet weer allemaal af vliegt, want er blijft niks over. Heel stom.
6 maanden geleden
Ik ben nu eerste 14 weken 5kg afgevallen, door de misselijkheid.... 80kg begonnen, nu 75kg. Maar dat komt er vanaf nu vast wel weer bij en de rest!
Afgelopen jaar 15kg afgevallen, ik woog na mijn vorige zwangerschap 95kg.... ben nu ook van plan wat beter op m'n voeding te blijven letten, niet zomaar alles vreten omdat het kan. 🫠🤭😅 Dat is weer makkelijker gedacht dan gedaan.... komt vast goed!
6 maanden geleden
Ik ben al een lange tijd veel te zwaar door stoppen met roken en de corona lockdowns. Helaas lukt het maar niet om af te vallen. Ik ga mij er dan ook niet mee bezig houden en mezelf extra zorgen geven. Ik ben nu eenmaal te zwaar en blijf echt wel zo gezond mogelijk eten en bewegen maar als er nog 10 bij komt tja dan is dat maar zo.
6 maanden geleden
In de eerste 8 weken was ik 2,6 kg afgevallen door misselijkheid en spugen. Daarna 1,4 kg aangekomen. Dus nu met 14 weken -1,2 kg vanaf m’n startgewicht.
6 maanden geleden
Ik ben 157 en was voor mn zwangerschap door medicijnen afgevallen tot 54 kg. Nu 12 weken zwanger en ook al 10 weken gestopt met medicatie en alweer op 57,5kg terug. Mijn startgewicht pre medicatie hahah alleen nu zie je echt een buikje en die was vroeger toch echt platter haha. Benieuwd waar ik ga eindigen. Heb ook echt zoveel honger de hele tijd, zoveel meer dan met medicijnen en pre-zwangerschap!
4 maanden geleden
Ik ben nu 19+3 weken zwanger en al 10 kilo aangekomen. Dit is mijn eerste zwangerschap. Ik schrok ervan, ik weeg mezelf namelijk niet vaak. Is dit goed/gezond? En normaal dat dit zo voorkomt?