68 Reacties
4 maanden geleden
Ik ben begonnen op 104 kilo en weeg nog 95,1, ben nu 20+3 weken zwanger maar heb een maagverkleining gehad niet zolang geleden waardoor ik blijf afvallen tot nu toe..
4 maanden geleden
Hier ook bang om veel aan te komen. Ben altijd fanatiek geweest met sporten en lette altijd wel op dat niet te veel at. Nu met al die hormonen vind ik eten heel lekker馃檲 probeer wel het te negeren en sport nog steeds. Niet zo intensief als ervoor. Ben 164 en woog 51 kilo nu 53,8. Nu 21 weken maar gaat ineens heel snel het aankomen. Eerste weken bleef ik hangen op een halve kilo en nu in 1,5 week tijd bijna 2 kilo aangekomen馃槄
4 maanden geleden
Reactie op Yasminaaxx
Ik ben nu 19+3 weken zwanger en al 10 kilo aangekomen. Dit is mijn eerste z ...
Iedereen is anders. Gewoon gezond proberen te blijven eten, ook al is dat soms moeilijk merk ik. Bij de eerste in totaal ruim 20 kg aangekomen. Van 53 naar 74 kg. Was er na enkele maanden ook weer af. Bij mij was het vooral vocht. Ik maak me er nu niet meer druk om (zit nu nl alweer op +8 kg)
4 maanden geleden
Ik ben nu 16+5 en ben pas 2 kilo aangekomen. En dan 3 weken voor ik zwanger was gestopt met roken. En toch tot nu toe maar 2 kilo. Van 73 naar 75
4 maanden geleden
Bij mij gaat het nu ook steeds harder lijkt het. Woog aan het begin 63 en ben vrij lang op 64 blijven hangen. Viel soms wat af, kwam soms wat bij. Inmiddels ben ik 19 +3 weken en bijna 69 kg. De afgelopen 2,5 week komt er in ene 茅茅n kg per week bij. Hoop dat dat niet zo door blijft zetten en zo weer wat afzwakt. Vind het toch best lastig om zoveel aan te komen zelfs al is het vooral vocht xD al ga ik zeker niet minder eten o.i.d want eet gewoon wat ik normaal at dus daar ligt het niet aan ;)