16 Reacties

3 maanden geleden

Bij mij is het tot nu toe andersom. Eerste zwangerschap van een meisje was ik bij 18 weken al 9 kilo aangekomen (in totaal 30 kilo) en nu bij 18 weken 3.5 kilo aangekomen. Je doet er helaas niets tegen denk ik! Nu zwanger van een jongen.

3 maanden geleden

Hey leuk om te horen dat je nu een meisje krijg! Je hoeft je heus niet zorgen te maken ieder zwangerschap is anders ene keer kom je meer aan en andere juist minder. Wat ik wel heb gehoord dat je meer aankomt en sneller een buik te zien krijgt bij een meisje. Bij een verwachting van een jonge zie je t later pas maarja weet niet of dat klopt want ben namelijk zelf ook eerste keer zwanger 18weken en ben alleen 5 kilo aangekomen en wel een buikje te zien en de baby is heel actief. Gender weten we pas volgende week

3 maanden geleden

Reactie op Karrrr

Bij mij is het tot nu toe andersom. Eerste zwangerschap van een meisje was ...
Heb jij al een snelle buik? Is je baby ook actief aan t bewegen in je buik?

3 maanden geleden

Reactie op SR2905

Heb jij al een snelle buik? Is je baby ook actief aan t bewegen in je buik? ...
Ik weet nog niet wat ik krijg jongen of meisje. Alleen heb het zelfde als jou 2de zwangerschap

3 maanden geleden

Reactie op SR2905

Heb jij al een snelle buik? Is je baby ook actief aan t bewegen in je buik? ...
Yess heel snel al een buik! Bij mn dochter was dat ook zo. Mn zwangerschap is precies hetzelfde nu als bij mn dochter, alleen groeit mn buik nu nog iets sneller, denk omdat het de 2e was en omdat ik nu iets zwaarder ben dan hoe ik begon tijdens mn dochters zwangerschap. Ik voel hem dagelijks bewegen! Mn dochter voelde ik rond 20 weken pas elke dag bewegen, denk dat ik het nu eerder herken

3 maanden geleden

Ik ben nu 16 weken en gisteren bij de vk geweest. Tot nu toe 1kg bijgekomen. Heel fijn want vraag me af hoe het kan want ik snoep me savonds onnozel 😅

3 maanden geleden

Hier ook 2e zwangerschap. Nu precies 16 wkn en 3 kg bijgekomen. Vorige keer zat er nu al ruim 5 kg aan. Vorige keer in totaal 18 kg bijgekomen, duurde ongeveer een jaar voordat alles er weer af was toen. Maargoed, alles ging er wel weer gewoon af, dus maak me er niet al te druk om. Zeker als je niet al te ongezond eet, zal het er na verloop van tijd gewoon weer af gaan, duurt alleen misschien iets langer ;)

3 maanden geleden

Reactie op Cv-ketel

Hier ook 2e zwangerschap. Nu precies 16 wkn en 3 kg bijgekomen. Vorige keer ...
Oh en borstvoeding geven hielp hier dus totaal niet met afvallen. Heb altijd volledig borstvoeding op verzoek gegeven, maar duurde dus alsnog een jaar voordat alles eraf was.

3 maanden geleden

Ik ben nu 19+3 weken zwanger en 10 kilo aangekomen. Ik heb een hele lange tijd niet gewogen maar ik schrok hier wel even van🙈. Ik vroeg me ook af of dit goed/gezond was.

3 maanden geleden

Ik heb echt geen idee hoeveel ik weeg. Ik begon op 64 kilo. Vorige zwangerschap begon ik op 73 kilo en was ik uiteindelijk 76 kilo. Moet eerlijk zeggen dat ik blij ben dat de batterijen van mijn weegschaal leeg zijn, anders stond ik er weer regelmatig op net als de vorige keer 😂😂😂

2 maanden geleden

Reactie op Yasminaaxx

Ik ben nu 19+3 weken zwanger en 10 kilo aangekomen. Ik heb een hele lange t ...
Hoe is het nu?

2 maanden geleden

Reactie op mommy2023love

Hoe is het nu?
Ik ben nu bijna 23 weken zwanger en ik zit nogsteeds op 10 kilo☺️ Hoe is het bij jou?

2 maanden geleden

Poeh, bij mijn eerste begon ik op 63 en eindigde toen bij 74. Nu begon ik op 58 en zit ik op 61 met bijna 22 weken. Tot nu toe prima, maar heb nu wel meer angst dat het er niet zo makkelijk af gaat als bij de eerste destijds.

2 maanden geleden

Reactie op Yasminaaxx

Ik ben nu bijna 23 weken zwanger en ik zit nogsteeds op 10 kilo☺️ Hoe is he ...
Helaas nu al 11,5 erbij 24 weken…🥹

2 maanden geleden

Reactie op mommy2023love

Helaas nu al 11,5 erbij 24 weken…🥹
Dat is prima joh! We zitten al op de helft☺️ Komt goed!