11 Reacties

2 maanden geleden

Hoi, ik heb ze bij vero moda/only en noppies gekocht. Zitten wel fijn. Maar ook genoeg teruggestuurd. Denk dat het vooral uitproberen is. Laatst nog een sportlegging en zomershorts bij h&m besteld en die zitten erg fijn. Heb nu vooral jurkjes van de h&m.

2 maanden geleden

Ik heb broek kiki van Noppies, nu in de sale voor €42. Denk dat dit de hele zwangerschap lang mijn lievelingsbroek gaat blijven! Inderdaad vooral veel verschillende passen en proberen. Op Vinted staan ook wel eens mooie aanwinsten, al moet je dan wel zeker zijn van je maat.

2 maanden geleden

Beste broek ooit: die van Oysho mama op Zalando. Ik heb een zwarte flared broek en die zit heerlijk zonder zo’n flodder buikrand!

2 maanden geleden

Reactie op sjrona

Beste broek ooit: die van Oysho mama op Zalando. Ik heb een zwarte flared b ...
Deze 🥳

2 maanden geleden

Ik zoek een witte die niet doorschijnt. Iemand tips ?

2 maanden geleden

Ik zoek ook al een tijdje, maar behalve mijn spijkerbroek van de h&m niet echt goede gevonden 😅 Draag daarom maar gewoon jurkjes, het is nu toch weer ietsje warmer 🤭

2 maanden geleden

Ik heb ook veel uitgeprobeerd.. Ik vind H&M vrij klein vallen, op het einde van mijn zwangerschap pastte ik die niet meer 🤣 Qua broeken vind ik Love2wait fijn. Degelijke broeken, niet alleen maar saaie skinny jeans. Zijn wel wat duurder dan mamalicious bijv. Maar het blijft uitproberen...

2 maanden geleden

Geen lange broek maar wel lekker voor thuis, onder een jurkje (die met je groeiende buik steeds korter wordt 🤪) of met warmer weer: https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.1220757002.html?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjws560BhCuARIsAHMqE0EDvmZqY23eKQykmLMXsV-m8NJdfw2OSYHUTcZwBLTcGbXUHzisa1oaAtVzEALw_wcB Ik heb hem net binnen en wil hem niiiiiiet meeeeeer uiiiiiit

2 maanden geleden

Studio anneloes maternity zitten zo lekker! Kan je na de zwangerschap ook nog aan!

2 maanden geleden

About you maternity.... ook nog te betalen!

2 maanden geleden

Noppies via vinted