8 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb hetzelfde, precies hetzelfde gezeur. Ik heb 1 week (toen ik 19 weken was) 1 ibuprofen mogen pakken voor het slaoen maar dat hielp niks en ook de paracetamol deed niks. Ik heb uiteindelijk bij de dokter Medicijnen gekregen tegen zenuwpijn omdat het door de ontsteking ook klem is gaan zitten. Sindsdien gaat het beter..

2 maanden geleden

Reactie op Fleurmii

Ik heb hetzelfde, precies hetzelfde gezeur. Ik heb 1 week (toen ik 19 weken ...
Bedankt voor u reactie , welke Medicijnen heeft u gekregen?

2 maanden geleden

Reactie op Maryam123

Bedankt voor u reactie , welke Medicijnen heeft u gekregen?
Amitriptyl heet het, mag van de dokter alleen in het 2e trimester gebruikt worden dus ik moet over een paar weken stoppen. Hopelijk kan jouw dokter je ook verder helpen, beterschap!

2 maanden geleden

Ik ben nu 22 weken zwanger ik zal mijn huisarts erover vragen Dankuwel! 🤍

2 maanden geleden

Da's bullshit... t/m het tweede trimester mag je prima een stootkuur prednisolon gebruiken. Jicht patient hier 🙋‍♀️

2 maanden geleden

Op korte termijn mag je ook kortdurend (3e trimester wordt afgeraden) diclofenac innemen (gewoon van voltaren, bij de drogist te koop)

2 maanden geleden

Hoi Maryam, Wat misschien een beter idee is dan de fysio is een chiropractor. Die kijkt toch anders na je lichaam en kan ook heel erg veel verlichting geven door je even goed te kraken en misschien recht te zetten. Ik ben er van de week zelf ook geweest en mijn rugklachten zijn helemaal weg en ik kan weer pijn vrij mijn dag door komen. Ik zou het echt uitproberen.

2 maanden geleden

Ik heb een frozen shoulder links. Kunnen ze ook niks aan doen. Mag idd ook geen prik of iets. Dus ja, doorbijten helaas.