254 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op ff19

Welke boxen zijn er allemaal? Kruidvat, babypark, babydump, blije doos van ...
Oh en Etos heeft er 1 voor 5 euro, alleen die heeft een aanmeldings stop. Maar het schijnt dat veel etossen nog wat dozen hebben staan dus kan je altijd proberen. Bij mij in de buurt waren ze op 😢

2 maanden geleden

Ik heb vandaag ook de doos van Etos kunnen kopen zonder e-mail. Ik ben gewoon eerlijk geweest en zei dat ik best een mail van iemand anders kon laten zien maar dat ik heel eerlijk gezegd zelf niet een had. Ze zei dat het geen probleem was en ik er wel een mocht kopen 😃

2 maanden geleden

Ik heb vandaag de "blije" doos van de prenatal opgehaald, valt dat even tegen. Er zit tegenwoordig bijna niks meer in.. vooral heel veel reclame. Enige nuttige; luiers, speentje, flesje, sokjes, 10% korting wehkamp en gratis maand videoland bij een nieuw abonnement. Daarnaast zat er nog een potje pindakaas, blikje cola, flesje water en een fruithapje in.

2 maanden geleden

Reactie op First Time Mommy88

Ik heb vandaag de "blije" doos van de prenatal opgehaald, valt dat even teg ...
Oh dan heb jij nog veel! Haha. Vond hem ook giga tegenvallen. Ik had geen potje pindakaas, blikje cola en maand gratis Videoland 🥲.

2 maanden geleden

Reactie op Alis010

Had ik ook, even met de klantenservice besteld en toen was het allemaal ger ...
Zou je die link per mail hier ook kunnen delen? Ik krijg hem ook exht simpelweg niet aangevraagd 😑

2 maanden geleden

Reactie op Inayaaa20

Zou je die link per mail hier ook kunnen delen? Ik krijg hem ook exht simpe ...
Zou ik graag willen doen, alleen moesten ze denk ik achter de schermen iets omzetten voor mij? Want de link is in principe hetzelfde als eerder maar het werkte pas toen ik de klantenservice had gecontact. Misschien lukt het jou ook op deze manier! Succes 🤞🏻

2 maanden geleden

Reactie op Eerstekleintje

Oh dan heb jij nog veel! Haha. Vond hem ook giga tegenvallen. Ik had geen ...
Ooh wow.. ik begreep wel uit de berichten hier dat andere dozen soms verschillend zijn.

2 maanden geleden

Reactie op Alis010

Zou ik graag willen doen, alleen moesten ze denk ik achter de schermen iets ...
Thanks!

2 maanden geleden

Hebben jullie ook dat de Kruidvat ernaast zit met t aantal weken? Ik ben nu 22+5 en krijg een mail met: Je bent nu 24 weken!🤦‍♀️

2 maanden geleden

Reactie op ClaudiaMC

Hebben jullie ook dat de Kruidvat ernaast zit met t aantal weken? Ik ben nu ...
Ik kreeg die mail vandaag ook, zal wel fout in de mailing zijn

2 maanden geleden

Ja ik ook en ben 22+6. Dus zal indd wel een fout zijn.

2 maanden geleden

Reactie op ClaudiaMC

Hebben jullie ook dat de Kruidvat ernaast zit met t aantal weken? Ik ben nu ...
Ja, hier ook. Zit er ook aantal weken naast. 😅

2 maanden geleden

Reactie op kiim92

Ja, hier ook. Zit er ook aantal weken naast. 😅
Haha hier ook al 🤭

2 maanden geleden

Reactie op Wonder2024november

Oh en Etos heeft er 1 voor 5 euro, alleen die heeft een aanmeldings stop. M ...
Ik heb het vandaag gewoon beleefd uitgelegd en zij vertelde me dat er nog heel veel waren en er weinig vraag naar was. Dus ik mocht hem zonder mail/aanvraag gewoon kopen. Leuke doos!

2 maanden geleden

Reactie op Guusje2

Ik heb het vandaag gewoon beleefd uitgelegd en zij vertelde me dat er nog h ...
Ah wat een geluk! Ik had het geprobeerd met de mail van hier, maar ze hadden hem niet meer zeiden ze..

2 maanden geleden

Reactie op Wonder2024november

Ah wat een geluk! Ik had het geprobeerd met de mail van hier, maar ze hadde ...
Jammer!

2 maanden geleden

Ik krijg het maar niet voor elkaar de Kruidvat box te kunnen bestellen.. als ik invul bij kinderen de uitgerekende datum staat er dat de datum niet klopt? Ik kan nergens anders aanvinken dat ik zwanger ben ? Weet iemand hoe dit moet 🤔 Etos lukt me ook niet😳🙈

2 maanden geleden

Reactie op Chantie45

Ik krijg het maar niet voor elkaar de Kruidvat box te kunnen bestellen.. al ...
Even met klantenservice chatten. Bij mij lukte t in eerste instantie ook niet. Bleef maar € 60,- staan. Etos kan je niet bestellen. Die is eigenlijk nog beschikbaar.

2 maanden geleden

Reactie op Chantie45

Ik krijg het maar niet voor elkaar de Kruidvat box te kunnen bestellen.. al ...
Bij mij lukte het op mijn telefoon ook niet, via de laptop wel. Eerst even ingelogd en daarna kon ik hem zonder problemen bestellen. Zondag besteld en ligt nu al in de winkel op mij te wachten.

2 maanden geleden

Reactie op kaytea

Ik heb vandaag ook de doos van Etos kunnen kopen zonder e-mail. Ik ben gewo ...
Mag ik vragen hoeveel deze kost? Is dit de 1000 dagen box van naif? Ik zie dat de wachtlijst hiervoor is gesloten 🙁