254 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Dua.aaaa

Mag ik vragen hoeveel deze kost? Is dit de 1000 dagen box van naif? Ik zie ...
€5, ja klopt! Ik had ook geen mail dus maar ze hadden ze gewoon liggen.

2 maanden geleden

Reactie op kaytea

€5, ja klopt! Ik had ook geen mail dus maar ze hadden ze gewoon liggen.
Bedankt ik ga het proberen!

één maand geleden

... jongens wat is dat met die Cola in de blije doos? En pindakaas? Dat gaat toch helemaal nergens meer over 😅

één maand geleden

Reactie op missfionacaroline

... jongens wat is dat met die Cola in de blije doos? En pindakaas? Dat gaa ...
Huh, bij mij zat er alleen spa blauw in?

één maand geleden

Reactie op missfionacaroline

... jongens wat is dat met die Cola in de blije doos? En pindakaas? Dat gaa ...
De pindakaas komt volgens de bijgevoegde folder van pas als je je baby wil trainen tegen pinda allergie, en de caffeine vrije cola is bedoeld denk ik als videoland met een drankje combinatie. Maar op mij komt het over als gewoon promotie voor deze merken en is het niet echt baby gerlateerd😂

één maand geleden

Reactie op Myra219

De pindakaas komt volgens de bijgevoegde folder van pas als je je baby wil ...
Hihi ja dat dus... folder heb ik niet gelezen manlief pakte uit hahahaa. Maar idd volgens mij ook 1 bak reclame. 5 jaar geleden (baby 1) was het echt een stuk beter gevuld met nuttige dingen 🙈

één maand geleden

Reactie op kristab88

Huh, bij mij zat er alleen spa blauw in?
Jaaa die had ik ook. Maar dat kon ik nog wel linken aan als je on-the-go een flesje wil maken ofzo

één maand geleden

De Etos box kan je weer aanvragen!

één maand geleden

Reactie op Wenteleefje

De Etos box kan je weer aanvragen!
Thanks!!! Gelijk aangevraagd!

één maand geleden

Reactie op broodjekaas5

Thanks!!! Gelijk aangevraagd!
Waar heb je hem gevonden? Ik zoek via Google maar vind geen link

één maand geleden

Reactie op DaCha

Waar heb je hem gevonden? Ik zoek via Google maar vind geen link
https://naifcare.com/pages/naif-x-etos-babybox

één maand geleden

Reactie op Wenteleefje

De Etos box kan je weer aanvragen!
Een gouden tip! 🩷 Nu hopen dat ze winkels in mijn buurt ze io voorraad hebben

één maand geleden

Voor de nieuwsgierigen, dit zat er bij mij in: - pak Etos luiers maat 2 (20st) - pak Naïf vochtige doekjes (54st) - tube Naïf zinkcrème (75ml) - 2 Etos boxpakjes 62/68 - Little Dutch hydrofiel washandje met schattige konijntjes - Bibs fopspeen anatomical (weet de maat nog niet) - tube Weleda baby shampoo & douchecrème calendula (200ml) - Knijppakje Organix mango/peer/granola babyvoeding 6+ maanden (deze is tot 1-2025 goed dus die eet ik zelf op😅) - pak De Ruyter Feest muisjes (330g) -voucher Podimo podcast abbo 2 maanden - voucher House of Deeprelax abbo 6 maanden -voucher slaapgids Dais & Nights - voucher Ouders van Nu Zwanger Magazine of Baby Magazine - voucher Oh My Guts 1x verse maaltijd+ 1x ontbijt - voucher 2 maanden abbo Charly cares (oppas)

één maand geleden

Als je vlakbij de Duitse grens woont, kun je ook een gratis doos ophalen bij BabyOne. Even registreren, abonneren op de nieuwsbrief en dan krijg je bij de kassa gelijk een pakketje mee. Qua waarde schat ik het op ongeveer 15 euro.

één maand geleden

Ik krijg een foutmelding als ik de Naif/Etos babybox wil aanvragen. Meer mensen hier last van? Misschien komt het doordat ik hem in mei al heb aangevraagd maar hij toen op was?

één maand geleden

Reactie op starry94

Ik krijg een foutmelding als ik de Naif/Etos babybox wil aanvragen. Meer me ...
Je moet even dat kruisje aanklikken bij hierbij verklaar ik. Je ziet hem bijna niet maar hij staat er wel 😄

één maand geleden

Reactie op Wonder2024november

Je moet even dat kruisje aanklikken bij hierbij verklaar ik. Je ziet hem bi ...
Ooo mijn god ik ben echt blind haha thankyouuu!!

één maand geleden

Reactie op starry94

Ooo mijn god ik ben echt blind haha thankyouuu!!
Je bent niet de enige, het lukte mij ook al dagen niet 🤣

één maand geleden

Reactie op Myra219

Voor de nieuwsgierigen, dit zat er bij mij in: - pak Etos luiers maat 2 (20 ...
Hier zelfde set! Alleen geen boxpakjes maar 2 slabbers. Had gehoopt op wat extra hydrofiele doeken 😂. Heb al een stapel slabbers waar je u tegen zegt haha. Maar die moet ik zelf nog maar even gaan halen dan haha

één maand geleden

De boxen bij de ikea in duiven zijn op! Voordat je er speciaal naar toe rijdt (zoals ik). Ze verwachten ze over 3 weken weer te hebben.