254 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op Stephanielea

Heel irritant.. ik ben gewoon ingelogd maar het wil niet lukken 🙄
Dit heb ik ook steeds! Geen idee wat ik fout doe...

5 maanden geleden

Reactie op Stephanielea

Heel irritant.. ik ben gewoon ingelogd maar het wil niet lukken 🙄
Dit heb ik inderdaad ook. Ik ben ingelogd, maar hij gaat steeds naar een ander scherm, waar ik nergens iets kan aanmaken, alleen een kind afmelden

5 maanden geleden

Wat een hoop berichtjes al! Ik heb inmiddels al een paar dozen aangevraagd, leuk zeg! Mij is het wel gelukt met de Kruidvat box.. je moet er wel ook een klantenpas voor activeren, anders gaat de korting er idd niet vanaf. Bij mij lukte het eerst ook niet, maar toen ik verder ging in het bestel proces haalde hij toch de kosten er af en bleven er alleen verzendkosten over (ik kon niet kiezen voor ophalen in de winkel) 😊

5 maanden geleden

Reactie op manodu

Ik had dit ook. Bij mij lukte het wel toen ik hem via de app bestelde!
Dankjewel het is gelukt☺️

5 maanden geleden

Reactie op Stephanielea

Heel irritant.. ik ben gewoon ingelogd maar het wil niet lukken 🙄
Ik heb dit ook! Iemand de oplossing?

5 maanden geleden

Reactie op Flowersgrow

Ik heb dit ook! Iemand de oplossing?
Tip is dat je eerst de box moet aanvragen, had dit niet gedaan en moest toen betalen. Eerst de box aanvragen, dan kun je hem daarna voor €0,01 en verzendkosten bestellen

5 maanden geleden

Reactie op lisanb24

Tip is dat je eerst de box moet aanvragen, had dit niet gedaan en moest toe ...
Maar het aanvragen lukt me al niet. Zowel via de website als de app niet. Ookal ben ik ingelogd

5 maanden geleden

Reactie op Flowersgrow

Maar het aanvragen lukt me al niet. Zowel via de website als de app niet. O ...
Ik had dat ook. Met klantenservice gechat en probeer is nu opgelost!

5 maanden geleden

Reactie op Flowersgrow

Ik heb dit ook! Iemand de oplossing?
Kruidvat klantenservice via Facebook benaderen! toen was het bij mij zo opgelost

5 maanden geleden

Reactie op lisanb24

Tip is dat je eerst de box moet aanvragen, had dit niet gedaan en moest toe ...
Heb ik al tig keer geprobeerd. En dan zou je mail moeten krijgen, maar die krijg ik dus niet. 😅

5 maanden geleden

Reactie op FräuleinV

Heb ik al tig keer geprobeerd. En dan zou je mail moeten krijgen, maar die ...
Bij communicatie instellingen kan je aangeven dat je mails voor exclusieve clubacties wilt ontvangen. Als deze op ja staat, ontvang je de mail

5 maanden geleden

Even bellen voor de kruidvat box naar de klantenservice dan is het zo geregeld! Mij lukte het ook niet in de app als via de website

5 maanden geleden

Reactie op lisanb24

Tip is dat je eerst de box moet aanvragen, had dit niet gedaan en moest toe ...
Jaaa gelukt! Duurde inderdaad even voordat die mail kwam, maar daarna lukte het! Weten jullie of het in een beetje een normale doos bezorgd wordt? Voor het geval de buren het aannemen haha!

5 maanden geleden

Reactie op Kinderwensje6

Jaaa gelukt! Duurde inderdaad even voordat die mail kwam, maar daarna lukte ...
Gewoon in een vierkante kruidvat doos. Staat niks geks op de buitenkant oid!

5 maanden geleden

Gewoon in een vierkante kruidvat doos. Staat niks geks op de buitenkant oid ...
Oh top, dankjewel! Het is nog even geheim voor de buitenwereld.

5 maanden geleden

Hey hey ik heb de dozen all gehaald toen ik 6 weken je kan ze hallen bij babydump prenetal kruitvat en nog meer even googelen dan vindt je nog meer 😃

5 maanden geleden

Ik had ook problemen met het aanvragen van de Kruidvat box, maar na contact met de klantenservice is het gelukt. Hij komt morgen binnen, helemaal leuk haha!

5 maanden geleden

Reactie op Kinderwensje6

Oh top, dankjewel! Het is nog even geheim voor de buitenwereld.
Bij mij kwam het idd een een gewone doos en zag opeens wel een sticker erop met baby kadobox. Ik zag hem ook pas later omdat die niet heel groot was de sticker

5 maanden geleden

Wat zat er bij jullie in de kruidvatdoos? Ik had ergens een recensie online gelezen en daar was de lijst best flink, maar zoveel zit er bij mij niet in. De doos was ook stuk, dus wie weet is er eea uitgevallen… Maar zo zit er geen vitaminedruppels, flesje, fopspeen, glijmiddel enzo in. Ik denk dat dit lang de 60 euro niet haalt. (Niet dat ik ondankbaar ben, maar vanwege de kapotte doos zeg maar..)

5 maanden geleden

Ik zie nu dat het aanbod wisselend is. Dus zal dit keer wel gewoon wat minder zijn dan wat in blog stond. :)