254 Reacties

5 maanden geleden

Weet er iemand of het pakket van Kruidvat anoniem wordt geleverd? Of is het zichtbaar een “babybox”?

5 maanden geleden

Reactie op Adine_87

Weet er iemand of het pakket van Kruidvat anoniem wordt geleverd? Of is het ...
Is een normale Kruidvat doos

5 maanden geleden

Reactie op Adine_87

Weet er iemand of het pakket van Kruidvat anoniem wordt geleverd? Of is het ...
Normale kruidvat doos maar zit wel een sticker op met baby box, niet mega groot maar het zit er wel op.

5 maanden geleden

Reactie op Fleurmii

Normale kruidvat doos maar zit wel een sticker op met baby box, niet mega g ...
😅 hopen dat ik op tijd thuis ben en niet bij de buren wordt bezorgd

5 maanden geleden

Ik heb zover die van de kruidvat al binnen. En kreeg een klein pakketje van mijn verloskundige, zaten vooral kortingsbonnen in en wat tandpasta en crèmetjes, maar goed ik hamster alles wat ik nu gratis kan krijgen 😂 in het weekend misschien nog een gratis box ophalen als ik dat ertussenin kan proppen. Heb prenetal, babydump en babypark openstaan, maar geen idee nog of ik ze alle drie kan halen. Sommige locaties zijn toch best even reizen 😅

4 maanden geleden

Wij gebben de prenatal box vorige week ontvangen en kruidvatbox eindelijk kunnen bestellen. Komt over twee dagen binnen. Is de inhoud van babydump veel rijde waard? We wonen in het Westland en er zijn geen filialen in de omgeving, maar als de box het waard is ben ik best bereid om een ritje te maken.

4 maanden geleden

Reactie op Guinda

Wij gebben de prenatal box vorige week ontvangen en kruidvatbox eindelijk k ...
Ik heb een paar posts hieronder een fotootje geplaatst van de babydump box!

4 maanden geleden

Reactie op Maiss

Wie kan me vertellen wat er in die van babypark en babydump zit?🙈
Babypark:

4 maanden geleden

Reactie op Sosaev

Babypark:
Die is ook leuk! Hopelijk kom ik daar binnenkort nog in de buurt 😊

4 maanden geleden

Je hebt naast de gratis kadobox twv 60euro ook een gratis mama tas bij het Kruidvat!! Je moet eerst invullen dat je kinderen hebt via mijn account / mijn kinderen voordat de artikelen worden geactiveerd : een boodschappentas, 1 klein pak luiers maat 0-1-2 ( naar keuze ) , een pak billendoekjes,1 x zeepvrije wasgel allen van eigen merk! ( Ik werk bij Kruidvat , zijn altijd vaak wellwillend om te helpen als het activeren niet lukt) Dan passen we de prijs aan! We hebben ook een leuk spaar systeem waarbij artikelen aan de hand van de leeftijd van je baby gratis te verzilveren zijn bv manicure setje of warmte lepels etc!! Moeite waard om een voordeelkaart te hebben want alles is gratis !!

4 maanden geleden

Reactie op Sosaev

Babypark:
Deze vandaag ook gehaald. Had ook exact dezelfde inhoud haha.

4 maanden geleden

Ik heb de babybox maandag besteld en vandaag in huis gekregen ! Super leuk pakket van kruidvat !! 🤩

4 maanden geleden

Reactie op Laian

+ gratis Rompertje bij de Zeeman. (Je kunt ze nu al aanvragen).
Die kun je alleen met je geboortekaartje ophalen.

4 maanden geleden

Reactie op Nancy 86

Die kun je alleen met je geboortekaartje ophalen.
Nee hoor, ik kon het zonder kaartje ophalen. Online formulier ingevuld en in de mail een waardebon gekregen. Hiermee naar de desbetreffende winkel geweest.

4 maanden geleden

Reactie op Laian

Nee hoor, ik kon het zonder kaartje ophalen. Online formulier ingevuld en i ...
Yes ik heb hem ook zo opgehaald idd! 😊

4 maanden geleden

Reactie op Momtobe🤍

Yes ik heb hem ook zo opgehaald idd! 😊
Super! Bij ons zoontje hadden ze 1 jaar geleden echt een kaartje nodig. Maar fijn dat dat veranderd is.

4 maanden geleden

Weet iemand ook of het bij bv Babypark mogelijk is de doos door iemand anders op te laten halen? De vestiging is nogal uit de buurt, maar wel dichtbij familie. Dus dat zou een stuk makkelijker zijn :)

4 maanden geleden

Reactie op Mlies85

Weet iemand ook of het bij bv Babypark mogelijk is de doos door iemand ande ...
Je krijgt een code die je moet doorgeven bij babypark. Als jouw ophaler die code heeft,kan dat gewoon.

4 maanden geleden

Ik heb de blije doos inmiddels! Moet alleen nog naar babydump en dan zit het erop voor mij 😂

4 maanden geleden

Reactie op mermaidmommy

Ik heb de blije doos inmiddels! Moet alleen nog naar babydump en dan zit he ...
Haha bijna bingo! 😁 Ik moet ook alleen nog babydump en babypark, de rest heb ik ook al 😍