254 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op kaytea

Ik heb die van de Kruidvat laatst gehaald en zo ontzettend leuk!
Ik heb deze paar dagen geleden besteld, vandaag al binnen en precies hetzelfde als wat jij hebt. Ik dacht ook al zal wel niet zoveel krijgen maar waaw

3 maanden geleden

Voor de mensen die in de buurt van Duiven wonen (ik helaas zelf niet)

3 maanden geleden

Hoi! Hoe kan het dat ik alsnog €60 moet betalen voor de gratis kruitvat box? Weet iemand hoe ik hem gratis kan krijgen

3 maanden geleden

Reactie op Snoeky669

Hoi! Hoe kan het dat ik alsnog €60 moet betalen voor de gratis kruitvat box ...
Even de klantenservice bellen, dan heb je het zo geregeld 😇

3 maanden geleden

Reactie op Snoeky669

Hoi! Hoe kan het dat ik alsnog €60 moet betalen voor de gratis kruitvat box ...
Kan er ook aan liggen of je met je telefoon of een computer probeert, en je geschiedenis een keer verwijderen, dit gaven ze bij mij aan en toen werkte het wel.

3 maanden geleden

Reactie op Snoeky669

Hoi! Hoe kan het dat ik alsnog €60 moet betalen voor de gratis kruitvat box ...
Als je je hebt aangemeld moet je eerst een e-mail krijgen. Dat kan wel een paar uur duren. Daarna als je op de link in die email klikt dan is het wel in ene gratis.

3 maanden geleden

Reactie op mom.of.one

Voor de mensen die in de buurt van Duiven wonen (ik helaas zelf niet)
Die zag ik ook voorbij komen! Helaas niet in de buurt van Duiven 😒

3 maanden geleden

Iemand idee hoe je die van kruidvat kan krijgen. Staat op de app op mijn telefoon maar kan niet toevoegen in winkelmandje

3 maanden geleden

Weten jullie eigenlijk hoelang de spullen houdbaar blijven die erin zitten als het dicht blijft? Ik heb bijv ook al veel dingen gekregen van Zwitsal, blijft dit ongeopend gewoon goed?

3 maanden geleden

Reactie op annabel021998

Weten jullie eigenlijk hoelang de spullen houdbaar blijven die erin zitten ...
Ongeopend blijft dit goed inderdaad. En er zat bij mij een zakje knijp fruit ofzo bij en die is nog een jaar houdbaar

3 maanden geleden

Reactie op 71124

Iemand idee hoe je die van kruidvat kan krijgen. Staat op de app op mijn te ...
Even via de website doen ipv de app. Via een computer lukte het mij vanzelf

3 maanden geleden

Reactie op Krisje5

Even via de website doen ipv de app. Via een computer lukte het mij vanzelf ...
Ja is al gelukt..

3 maanden geleden

Reactie op Snoeky669

Hoi! Hoe kan het dat ik alsnog €60 moet betalen voor de gratis kruitvat box ...
Gebeurde bij mij ook. Toen ik een andere browser probeerde en wat spullen toevoegde (had ik toch nodig) ging die 60 eu er weer af

3 maanden geleden

Mij lukt het niet om de cadeaubox van kruidvat aan te vragen.. gaat niet via de app en niet via de website. Heeft iemand een oplossing?

3 maanden geleden

Reactie op Cantwaittomeetyou

Gebeurde bij mij ook. Toen ik een andere browser probeerde en wat spullen t ...
Je moet ingelogd zijn en eerst aangeven dat je zwanger bent. Uitgerekende d.d. e.d. invullen. Daarna is deze wel gratis.

3 maanden geleden

Reactie op Milouuuuuu

Mij lukt het niet om de cadeaubox van kruidvat aan te vragen.. gaat niet vi ...
Had ik ook een tijdje last van. Uiteindelijk via hun eigen website en inloggen wel gelukt. Ik had al wel een kaartje gekregen om naar de klantenservice te bellen. Wellicht kun je dat proberen?

3 maanden geleden

Ben nog niet begonnen met aanvragen en probeerde even een lijstje te maken op basis van alle reacties! Ik kom nu op: - kruidvat - etos - blije doos (prenatal) - ikea Duiven - babydump - babypark - gratis romper Zeeman Nog aanvullingen? 😁

3 maanden geleden

Reactie op MrsFox

Ben nog niet begonnen met aanvragen en probeerde even een lijstje te maken ...
Volgens mij is het lijstje zo compleet! Alleen Etos heeft (op dit moment) geen babydoos ofzo toch? 🫣

3 maanden geleden

Helaas is de box van de Etos uitverkocht. De wachtlijst is ook al reeds gesloten. Hopelijk kunnen we binnenkort alsnog bestellen 😔

3 maanden geleden

Reactie op Deligrace

Helaas is de box van de Etos uitverkocht. De wachtlijst is ook al reeds ges ...
Ik heb de mail van iemand op het forum doorgestuurd gekregen en kon de box gewoon bij mijn lokale Etos ophalen (na het laten zien van de mail).