254 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op ClaudiaMC

Bij welke Etos was dat dan?
Op de wadden eilanden! Dus daar zal de vraag ook wat minder zijn 😂

3 maanden geleden

Reactie op Jet/

Op de wadden eilanden! Dus daar zal de vraag ook wat minder zijn 😂
Hoe vraag je dit aan? Ik heb me suf gezocht op google maar kon het niet vinden van Etos

3 maanden geleden

Reactie op Arianne105

Hoe vraag je dit aan? Ik heb me suf gezocht op google maar kon het niet vin ...
Je kunt het niet meer aanvragen omdat ze de aanvraag op stop gezet hebben (door grote vraag), maar de Etos heeft op veel plekken nog veel dozen op voorraad in de winkels. Ik ben gewoon naar de winkel gegaan en heb aangegeven dat ik de 1000 dagen doos wilde aanvragen maar dat het niet kon en ik begreep dat er mogelijk nog veel op voorraad waren, of ik dan toch eentje mocht kopen (€4,95). Ook eerlijk gezegd dat ik geen ophaal mail had (hieronder staat wel een screenshot van iemand anders die je zou kunnen gebruiken, ik heb dat niet gedaan). Ze gaf toen bij de Etos ook aan dat ze eigenlijk alleen mogen meegeven met de bevestigingsmail (en je Etos kaart) maar dat ze er heel veel hadden en er al weken niemand was geweest, dus dat ze me er wel eentje mee zou geven. Dus bij mij duurde eerlijkheid gewoonweg het langst haha

3 maanden geleden

Ik ben vandaag bij de Etos geweest, dit zat er in! Ook nog een knijpfruitje, maar die heeft mijn dochter gelijk gepakt haha Ik heb gevraagd of zij toevallig wist of dat de babydoos nog op voorraad kwam. Zij gaf aan dat er waarschijnlijk een fout is op de website want ze hadden onwijs veel voorraad. Ik kon hem zonder mail meenemen als ik maar een klantenkaart had ☺️

3 maanden geleden

Ik kwam aan in de Etos en vroeg naar die doos en toen zei de medewerker dat ze die niet meer hadden terwijl ik gewoon in mijn ooghoek een stapel dozen zag.. 😅 toen de email maar laten zien en uiteindelijk meegekregen.

3 maanden geleden

Reactie op kiim92

Bij mij zat het ook in een doos, maar tas erbij, maar zat echt veel in
Mijne net ook opgehaald, ziet eruit alsof er hetzelfde in zat, alleen geen haarklem. Best goed gevuld!

2 maanden geleden

Dit is de inhoud van de doos van Ikea in Duiven. Fles perenbubbels (alcoholvrij), plastic lepels, 2 hydrofiele doeken (70×70cm), rammelaar knuffeltje, pak koekjes, plastic bewaardoos en een boekje met bonnetje voor 1x gratis ontbijt (0,99 euro) en 10 euro korting bij besteding van 100 euro.

2 maanden geleden

Reactie op Annana015

Dit is de inhoud van de doos van Ikea in Duiven. Fles perenbubbels (alcohol ...
Ik wist niet dat de ikea ook een box had? Hoe kun je die aanvragen dan?

2 maanden geleden

Reactie op ClaudiaMC

Ik wist niet dat de ikea ook een box had? Hoe kun je die aanvragen dan?
Eerder las ik in dot topic dat het alleen bij de Ikea Duiven is. Bij de uitgang heb je een loket waar je bestellingen op kunt halen - daar hoef je je alleen te melden en een formuliertje in te vullen met je NAW-gegevens, uitgerekende datum en Ikea Family nummer (deze is gratis aan te vragen). Je hoeft dus niks online van te voren aan te vragen o.i.d.

2 maanden geleden

Reactie op Annana015

Eerder las ik in dot topic dat het alleen bij de Ikea Duiven is. Bij de uit ...
Oh thanks! Heb ik blijkbaar gemist! Raar dat t alleen bij Duiven is..

2 maanden geleden

Reactie op ClaudiaMC

Oh thanks! Heb ik blijkbaar gemist! Raar dat t alleen bij Duiven is..
Ja is een lokale actie. Ik stond gisteren in Zwolle en vroeg ernaar maar helaasssss

2 maanden geleden

Hoi, voor de mensen die al de Kruidvat box hebben. Zit er ook verschil in tussen online bestellen of ophalen in de winkel? (als dat kan)

2 maanden geleden

Reactie op ff19

Hoi, voor de mensen die al de Kruidvat box hebben. Zit er ook verschil in ...
Naar mijn weten kun je hem alleen bestellen.

2 maanden geleden

Reactie op ff19

Hoi, voor de mensen die al de Kruidvat box hebben. Zit er ook verschil in ...
Je kunt hem online bestellen en dan ophalen in de winkel, dat scheelt verzendkosten… maar verder zit er geen verschil in want je moet hem online bestellen om hem te krijgen.

2 maanden geleden

Ik krijg die van de kruidvat met geen mogelijkeid aangevraagd. Steeds als ik het online probeer, moet ik inloggen. Als ik dat gedaan heb en dan op aanvragen klik, begint het van voor af aan: inloggen… Ook al op pc geprobeerd

2 maanden geleden

Reactie op joelleboerboom

Ik krijg die van de kruidvat met geen mogelijkeid aangevraagd. Steeds als i ...
Heb je al een mailtje gekregen? Pas als je die hebt kun je hem aanvragen.

2 maanden geleden

Reactie op joelleboerboom

Ik krijg die van de kruidvat met geen mogelijkeid aangevraagd. Steeds als i ...
En het schijnt ook alleen goed te werken in Google Chrome... (misschien cookies eerst nog verwijderen)

2 maanden geleden

Reactie op joelleboerboom

Ik krijg die van de kruidvat met geen mogelijkeid aangevraagd. Steeds als i ...
Had ik ook, even met de klantenservice besteld en toen was het allemaal geregeld. Ik krijg de link per mail en toen lukte het wel!

2 maanden geleden

Welke boxen zijn er allemaal? Kruidvat, babypark, babydump, blije doos van Prenatal. Zeeman heeft een romper. Zijn er verder nog meer?

2 maanden geleden

Reactie op ff19

Welke boxen zijn er allemaal? Kruidvat, babypark, babydump, blije doos van ...
IKEA duiven schijnt er 1 te hebben. Verder is was dat het wel volgens mij ☺️