Zijn er nog andere pechvogels die geveld zijn door griep in deze laatste weken? Ik ben nu ruim 36 weken en flink ziek. Spierpijn, hoofdpijn, snipverkouden.. niet een hele lekkere combi met een hoogzwanger lijf. Wel blij dat ik het nu heb en niet over 2/3 weken 😅
Ja ik neem ook paracetamol en ben gisteravond toch ook overstag gegaan om neusspray te gebruiken, want kreeg gevoelsmatig bijna geen adem meer 😅 daardoor wel een béétje kunnen slapen vannacht
Welke neusspray gebruik je en is veilig? Ben snot verkouden wakker geworden ...
Wel met xylometazoline, want zoutoplossingen hebben mij nog nooit geholpen. Heb me er wel in verdiept, maar bij twijfel even met je huisarts of verloskundige bellen natuurlijk!
Hier na een week weer iets aan het beter worden, zo lang heb ik ook nooit de griep! Maar ik stond er ook zo in, liever nu dan tijdens de bevalling of er na… ik heb uiteindelijk niets genomen van medicijnen omdat het bij mij vaak alleen maar uitstelt en ik dus later alleen maar beroerder wordt. Wel veel vaporub gesmeerd. beterschap dames!
Ik ben er net een beetje van af.. Ik ben ook vreselijk verkouden geweest, wat een ellendige combinatie! Slapen gaat al niet meer comfortabel, nu al helemaal niet meer.
En als kers op de taart plaste ik in mijn broek bij een hoestbui. Toen was het plaatje compleet 😂
Hier vier weken geleden gehad. Met 29 weken. Maar onze zoon begint nu weer te rommelen. Schijt echt in mijn broek van angst. Ben er net 1 week af. En de keizersnede is over 3 weken 😭
2 dagen helemaal ruk; alles kwam eruit. Nu gaat het weer wat beter. Het deed me vooral denken; stel dat de bevalling begint als je zo ziek bent... hoe trek je dat??? Nog nooit verhalen over gehoord
Hier ook, koorts, verkouden, alles doet pijn, hoesten, benauwd. En dat in combinatie met al slecht slapen door pijnlijke heupen is dit echt top.. nu 35 weken, hopelijk knap ik snel op want dit werkt niet samen met mij nesteldrang 🙈