34 Reacties

één maand geleden

Reactie op Babynov24

Hier ook, koorts, verkouden, alles doet pijn, hoesten, benauwd. En dat in ...
Herkenbaar! Wil zoveel doen haha

één maand geleden

Afgelopen weekend wel een dag ziek geweest en deze week de griepprik gehaald. Hoop het daarmee in de laatste weken toch wel te voorkomen. Griepspuit kan iedereen (van onze zwangeren nu) gewoon gratis via huisarts of consultatiebureau halen 😉

één maand geleden

Reactie op Eline En Vriend

Welke neusspray gebruik je en is veilig? Ben snot verkouden wakker geworden ...
Spoelen met een rhinohorn is heel veel effectiever dan een neusspray. Eenmalig de hoorn aanschaffen en zout zonder jodium kopen. Is zonder medicatie dus kun je zoveel gebruiken als je prettig vindt. En helpt echt.

één maand geleden

Ik ben éindelijk op de terugweg, begin me weer wat beter te voelen. Deze week was echt zwaaaar. Denk dat ik alle ongemakken van het 3e trimester straks als peanuts ervaar als ik er straks geen griep meer bij heb 😅😅

één maand geleden

Reactie op Lav208

2 dagen helemaal ruk; alles kwam eruit. Nu gaat het weer wat beter. Het dee ...
Ik zag toevallig een TikTok van @noellevl die vorige week is bevallen met buikgriep 😨

één maand geleden

Ik heb nu ook griep met 37+5. Mijn man had het ook, vond dat ook best wel spannend, omdat alleen gezonde personen erbij mogen zijn bij de bevalling (begrijpelijk natuurlijk)

één maand geleden

Jaa hier hetzelfde, de jongste heeft me aangestoken. Ben al week lang aan het hoesten hoofdpijn. Extreem moe. En bij elke hoestbui kan ikna de wc zodat ik nie in me broek pies

één maand geleden

Reactie op Atb86

Jaa hier hetzelfde, de jongste heeft me aangestoken. Ben al week lang aan h ...
Zo heb ik vannacht nog mijn kleding in de was moeten gooien en draag ik nu extra maandverband 😅

één maand geleden

Reactie op Lav208

Herkenbaar wel. En ik merk dat ik telkens ook bang ben dat het niet zwangerschapsvergiftiging is. Ik ben redelijk snel bezorgd om dat soort dingen. Maar mijn omgeving is ziek geweest met dezelfde klachten dus het zal wel gewoon het virus zijn

één maand geleden

Reactie op Anoniem2224

Herkenbaar wel. En ik merk dat ik telkens ook bang ben dat het niet zwanger ...
Dat het zwangerschapsvergiftiging is*

één maand geleden

Reactie op Anoniem2224

Herkenbaar wel. En ik merk dat ik telkens ook bang ben dat het niet zwanger ...
Als je hier heel bang voor bent, je kunt een bloeddruk meter aanschaffen… Hoge bloeddruk is het belangrijkste symptoom, wellicht stelt het je gerust als je dit thuis elke dag even meet!

één maand geleden

Reactie op Lausbubje

Spoelen met een rhinohorn is heel veel effectiever dan een neusspray. Eenma ...
Goede tip. Persoonlijk vind ik alleen de nasofree van de kno winkel vele malen fijner als de rhinohorn die ze overal verkopen.

één maand geleden

Reactie op Lav208

Ik hoorde onlangs van een vriendin die was bevallen tijdens de covid hoogdagen, dat vrouwen aan beademing werden gelegd tijdens de weeën toen. Mogelijks wordt er sneller een keizersnee voorgesteld als je zelf echt ziek bent ☹️ Ik heb een flinke verkoudheid op 34 weken, hopelijk ben ik daarna weer even safe tot aan de bevalling. Lijkt me bijna onmogelijk om te persen wanneer je geen lucht krijgt