34 Reacties
één maand geleden
Reactie op Eline En Vriend
Welke neusspray gebruik je en is veilig? Ben snot verkouden wakker geworden ...
Spoelen met een rhinohorn is heel veel effectiever dan een neusspray. Eenmalig de hoorn aanschaffen en zout zonder jodium kopen. Is zonder medicatie dus kun je zoveel gebruiken als je prettig vindt. En helpt echt.
één maand geleden
Reactie op Atb86
Jaa hier hetzelfde, de jongste heeft me aangestoken. Ben al week lang aan h ...
Zo heb ik vannacht nog mijn kleding in de was moeten gooien en draag ik nu extra maandverband 😅
één maand geleden
Reactie op Lav208
2 dagen helemaal ruk; alles kwam eruit. Nu gaat het weer wat beter. Het dee ...
Herkenbaar wel. En ik merk dat ik telkens ook bang ben dat het niet zwangerschapsvergiftiging is. Ik ben redelijk snel bezorgd om dat soort dingen. Maar mijn omgeving is ziek geweest met dezelfde klachten dus het zal wel gewoon het virus zijn
één maand geleden
Reactie op Anoniem2224
Herkenbaar wel. En ik merk dat ik telkens ook bang ben dat het niet zwanger ...
Dat het zwangerschapsvergiftiging is*
één maand geleden
Reactie op Anoniem2224
Herkenbaar wel. En ik merk dat ik telkens ook bang ben dat het niet zwanger ...
Als je hier heel bang voor bent, je kunt een bloeddruk meter aanschaffen… Hoge bloeddruk is het belangrijkste symptoom, wellicht stelt het je gerust als je dit thuis elke dag even meet!
één maand geleden
Reactie op Lav208
2 dagen helemaal ruk; alles kwam eruit. Nu gaat het weer wat beter. Het dee ...
Ik hoorde onlangs van een vriendin die was bevallen tijdens de covid hoogdagen, dat vrouwen aan beademing werden gelegd tijdens de weeën toen. Mogelijks wordt er sneller een keizersnee voorgesteld als je zelf echt ziek bent ☹️ Ik heb een flinke verkoudheid op 34 weken, hopelijk ben ik daarna weer even safe tot aan de bevalling. Lijkt me bijna onmogelijk om te persen wanneer je geen lucht krijgt