14 Reacties
één maand geleden
37+4 hier en dezelfde klachten.. idd voelt het voor mij nu ook of ik er de kracht niet voor zou hebben, terwijl ik me tot nu juist heel fit voelde..
één maand geleden
Het kan toeval zijn maar ik had ook een grieperig gevoel bij alle 3 de kindjes.. en nu ben ik ook grieperig en al 4,5 cm ontsluiting. Ben benieuwd! Woensdag m’n laatste controle ben dan 37 weken. Inleiding staat al gepland voor de week erop…
één maand geleden
Reactie op Velbergbaby
Het kan toeval zijn maar ik had ook een grieperig gevoel bij alle 3 de kind ...
Mag ik vragen of je er iets van merkt dat je al 4,5 cm ontsluiting hebt, maar dan geen actieve weeën? Voel je een druk, heb je pijntjes? Zeker als je pas over ruim een week ingeleid wordt
één maand geleden
Ik ben zelf ook al een week flink verkouden, maar weet niet of ik merk dat de bevalling nadert
één maand geleden
37+2 en ook griep te pakken! Samen met mijn peuter zoontje, daardoor erg slechte nachten en slaaptekort.
Ik probeer me nog geen zorgen te maken, grote kans dat er genoeg tijd is om opgeknapt te zijn voor de bevalling. Tijdens mijn vorige zwangerschap met 40 weken nog COVID gehad, bevalling was pas met 42 weken en was dus ook wel hersteld. Maar je weet het nooit…
één maand geleden
Ik had ook een dichte neus en enorme hoofdpijn. Verloskundige gebeld en die vertelde me juist dat vaak eerst de griep weg moet, zodat de weeën kunnen doorzetten….
4 dagen geleden
Hier ook! Gisteren ballon geplaatst en mag me zo gaan melden op de afdeling verloskunde voor het inleiden. Denk alleen niet dat de ballon veel gedaan heeft, alleen wat lichte krampen. Bij mij begonnen de klachten van griep gisteren. Meteen met zout gespoeld met zo’n rhino en veel getrokken laurierblad thee gedronken met honing. Moet zeggen dat ik aardig opknap. Neusspray mee voor de weeen zodat ik wel vrij kan ademen en dan hopen dat alles goed komt. Mn kindje heeft iig al antistoffen als het goed is haha! Sterkte