13 Reacties

één dag geleden

Ah ja klopt ja die had mijn moeder ook altijd. Ik hoop dat we zoiets meekrijgen dat is best leuk

één dag geleden

Ons bureau had er gelukkig een hele hoop opgekocht, wij hebben dus nog een echt boekje 😁. Wij vonden het ook leuk om te hebben!

één dag geleden

Ik noemde dat ook dat ik ldat digitale toch niet bekijk en liever een boekje had gehad, daar kijk ik wel in. En prompt zei ze oh die heb ik nog een bij me, een oude, en gaf die aan me. Een van enkele jaren oud maar prima. Misschien heeft jouw ggd er ook nog wel liggen ergens.

één dag geleden

Wij hebben wel een boekje en online. Niet een groene maar wel waar ze in schrijven etc. Misschien kan je vragen?

één dag geleden

Bij mijn dochter van 22/9 afgelopen jaar heb ik wel nog een boekje gekregen. Nu nog geen afspraak gehad dus geen idee of ik m krijg

één dag geleden

Ik denk dat het ook ligt aan waar je woond. Als ze ehm hebben of niet. Ik woon in een dorp dus ben er bang voor bij mij

één dag geleden

Ik heb een groeibroekje gekregen van het consultatiebureau.

21 uur geleden

Reactie op CharissaBK

Ik heb een groeibroekje gekregen van het consultatiebureau.
Oh wat top dat ze soms nog wel uitgegeven worden! Dan hoop ik dat ze bij ons nog doen!

20 uur geleden

Hier bij ons hebben ze dat niet meer. Maar je kunt ze wel online bestellen. Bij mijn oudste kindjes ook gedaan.

20 uur geleden

Wij hebben vandaag ook weer een groei boekje gehad voor onze tweede. Hier zetten ze elke afspraak de metingen in en staat ook veel informatie in per leeftijd over ontwikkeling. Regio zuid Holland west.

18 uur geleden

Je kunt ze online kopen! Heb ik ook gedaan. Inderdaad leuk om zoiets te hebben en niet enkel digitaal.

13 uur geleden

Wij wonen in Friesland, daar werken ze nog met het papieren “groene groeiboekje” die we ook elke keer mee moeten nemen naar de afspraak. Schijnt in de rest van het land een uitzondering te zijn als je het boekje krijgt zeiden ze hier 😔

10 uur geleden

Sinds het nu digitaal is kan je hem gewoon naderhand uitprinten. Dat is mijn idee iig 😁